دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خبر داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در نظر دارد، در کلیه مراکز استانها و برخی از شهرستانهای کشور اینگونه همایش ها را که رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر را در سطح جامعه نهادینه می کند برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجتبی بیرانوند افزود: استان لرستان با محوریت شهرستان کوهدشت این افتخار را دارد که به عنوان اولین شهرستان از سراسر کشور برگزار کننده این همایش باشد.

وی ادامه داد: پس از اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و تاکید استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم، ضمن هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرمانداری شهرستان کوهدشت، با تشکیل جلساتی با ادارات این شهرستان زمینه لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم فراهم شد که انشاءاله در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۱۳ همزمان با ایام اله دهه مبارکه فجر راس ساعت ۷ صبح در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از نکات قابل توجه این همایش حضور مسئولین کشوری و استانی، همچنین پخش مستقیم و زنده این مراسم از طریق شبکه سوم سیما می باشد، لذا جهت قدر دانی از شرکت کنندگان عزیز هدایایی از قبیل یکدستگاه خودروی پراید. سی دستگاه دوچرخه، چند فقره کمک هزینه به مشهد مقدس، و بیست و دو دست البسه ورزشی در نظر گرفته شده است.

بیرانوند در پایان ابراز داشت: انتظار داریم مردم شهرستان کوهدشت و دیگر هم استانیهای عزیز با حضور سبز خودشان در این راهپیمایی انزجار خود را از این بلای خانمانسوز اعلام کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =