اعتماد آنلاین: حسین قربان‌زاده مشاور قالیباف گفت: آقای قالیباف الان در مجمع هستند. ایشان درباره واقعه اخیر مطلب نوشتند، درباره سالگرد پلاسکو مطلب نوشتند. موضع‌گیری می‌کنند.

حسین قربان‌زاده، مشاور محمدباقر قالیباف در پاسخ به این سوال که شهردار سابق تهران این روزها کجاست و چه واکنشی به گزارش اخیر شهردار تهران داشت گفت: «او واکنشی نداشت. آقای قالیباف در مجمع هستند و حضور رسانه ای هم دارند.»

نظرتان درباره گزارشی که اخیرا آقای نجفی در صحن شورا درباره عملکرد دوران آقای قالیباف در شهرداری تهران ارائه دادند چیست؟

یک بار مفصل این نکات را گفتم و کار شده است. شما اگر سرچ کنید واکنش مشاور قالیباف را می بینید.

شما این مدت آقای قالیباف را ندیدید و صحبتی با ایشان نداشتید؟ واکنش ایشان به گزارش آقای نجفی چه بود؟

ایشان واکنشی ندارد. دوره ایشان تمام شده و منتظر است ببنید بقیه چه کار می کنند.

درست است که ایشان دوره شان تمام شده اما باید پاسخگوی عملکرد خود باشند؛ در گزارش آقای نجفی از تخلفات دوره ایشان صحبت شده است.

شما مگر نشست خبری آقای میرزایی معاون نجفی را ندیدید! ایشان نشست خبری گذاشت و صراحتا اعلام کرد تخلفی نشده و صرفا فرصت هایی از دست رفته است. ایشان گزارش آقای نجفی را اصلاح کرد. آقای میرزایی نشست خبری برگزار کرد و آنجا صراحتا اعلام کرد این نکاتی که ما گفتیم صرفا فرصت هایی بوده که از دست رفته. چون فهمیدند اگر مربوط به جنبه جرم باشد باید به دستگاه قضایی ارجاع دهند و آنها رسیدگی کنند و آنها قبل از قطعی شدن حکم نمی توانند چیزی را اعلام کنند.

اینکه قبلش اعلام کردند مساله دیگری است؛ اما از تخلفات گزارش ارائه شده؛ مثلا درباره هزینه کرد بودجه شهرداری در امور انتخاباتی و موضوع قرارداد با یکی از شرکت های ناجا.

آنها خودشان فهمیدند که اشتباه کردند. همین نشست را بررسی کنید می بنیید عقب نشینی کردند و متوجه شدند که اشتباه کردند. آنها گفته اند کسی ادعا کرده. مثلا الان کسی ادعا می کند که شما موبایل من را دزدیده اید، آیا من می توانم این را همه جا اعلام کنم؟ اینطور باشد هر کسی می تواند هر چیزی را درباره هر کسی بگوید. اسم این اقرار نیست، این اسمش ادعاست و ادعا باید در محکمه اثبات شود. خود آقای نجفی و بعد دیروز آقای میرزایی این موضوعی را که می گویید تکذیب و به صراحت اعلام کردند که موضوع ما فرصت های از دست رفته است که البته درباره آن هم حرف و حدیث های فراوان است. 

مدتی است از آقای قالیباف خبری نیست!

چرا هست. ایشان مجمع هستند.

حداقل حضور رسانه ای ندارند!

اتفاقا حضور رسانه ای هم داشتند. الان حضور رسانه ای در شبکه های مجازی معنا پیدا می کند. ایشان درباره واقعه اخیر مطلب نوشتند، درباره سالگرد پلاسکو مطلب نوشتند. موضع گیری می کنند. طبیعتا کسی که در مقام شهرداری است حتما اخبار و اطلاعاتش بیشتر است. زمانی که ایشان شهردار بود اخبارش بیشتر بود و بیشتر منعکس می شد که این اتفاق در مناسبات رسانه ای طبیعی است.

صحبت این بود که ایشان بعد از شهرداری مسئولیت های ویژه ای در برخی نهادها و سازمان ها بگیرند...

همه آنها گمانه‌زنی است و من هنوز چیزی نشنیدم.  

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =