فیلم | هایدرالایت، چراغ‌قوه‌ای که فقط با آب کار می‌کند

هایدرالایت چراغ‌قوه‌ای است که برای تأمین انرژی الکتریکی از آب استفاده می‌کند. در قلب این چراغ‌قوه، یک پیل آبی نصب شده و با ۱۰ ثانیه غوطه‌ور شدن در آب، ۱۰۰ ساعت نور تولید می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایسنا، چراغ‌قوه هایدرالایت (Hydra-Light) نیاز به هیچ‌گونه باتری یا شارژر ندارد و به‌سادگی با یک پیل آبی کار می‌کند. برای راه‌اندازی این چراغ‌قوه می‌توانید پیل آبی داخل آن را در یک لیوان آب بیندازید و تا ۱۰۰ ساعت از نور آن استفاده کنید.

چراغ‌قوه هایدرالایت، گجتی انقلابی است که فناوری پیل سوختی آبی برای تأمین انرژی بهره می‌برد. پیل سوختی آبی هنگام تماس با یک مایع فعال می‌شود. کافی است پیل سوختی را به مدت ۱۰ ثانیه در آب بیندازید تا ۱۰۰ ساعت نور به دست بیاورید.

شکل ظاهری این چراغ‌قوه چندان زیبا نیست، اما در شرایط اضطراری واقعی، زمانی که امکان استفاده از باتری یا نور خورشید وجود نداشته باشد، این وسیله بسیار کارآمد و جذاب خواهد بود و می‌تواند شما را از تاریکی خارج کند.

فناوری به کار گرفته‌شده در این چراغ‌قوه که از آب به جای باتری استفاده می‌کند، درخشان و تحسین‌برانگیز است و می‌تواند در مواقع و شرایط اضطراری استفاده شود. این تکنولوژی همچنین برای کسانی که مایل به ایجاد راه‌حلی پایدار و اقتصادی برای تأمین نور در خانه‌ها و مناطق خارج از شبکه برق‌رسانی هستند، مناسب است.

هایدرالایت همراه با گارانتی ۲۵ ساله عرضه می‌شود.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    4 0
    قیمتش جنده؟