آشنایی سوادآموزان روستایی با مهارت های نوین کشاورزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان در برنامه تلویزیونی شبکه افلاک به انعقاد تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: سوادآموزان روستایی در کنار فعالیت های سوادآموزی با مهارت های نوین کشاورزی آشنا می شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، هاشم دالوند به راه اندازی مراکز یادگیری محلی با رویکرد مهارت آموزی به سوادآموزان اشاره کرد و افزود: داشتن سواد پایه برای مکانیزه و مدرنیزه کردن کشاورزی یکی از ضروریاتی است که باید کشاورزان به آن مبادرت کنندو برنامه های سوادآموزی می تواند در دستیابی به این هدف موثر باشد.

وی در ادامه به حضور کارشناسان ترویج سازمان جهاد کشاورزی در روستاها اشاره کرد و ادامه داد : ترویج مهارت های نوین کشاورزی از جمله آموزش هایی است که توسط کارشناسان به روستائیان ارائه می دهند.

دالوند در ادامه اهم سرفصل های اجرای این تفاهم نامه را شناسایی و معرفی بی سوادان جامعه کشاورزی و به روز رسانی پایگاه اطلاعاتی بی سوادان جامعه کشاورزی بیان نمود و اضافه کرد : تولید محتوای آموزشی ویژه کشاورزان ، تشویق و ترغیب کشاورزانی که در فعالیت های سوادآموزی شرکت می کنند و همکاری در تاسیس مراکز یادگیری محلی از دیگر مسائلی است که در این همکاری مشترک مورد توجه و اقدام قرار می گیرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =