شاخص هوای تهران اکنون ۱۸۳ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اطلاعات مرکز پایش هوای تهران نشان می‌دهد که تعطیلی مدارس و اجرای طرح ذوج و فرد از درب منازل هنوز موثر نبوده و هوای پایتخت امروز هم به شدت آلوده است.

به طور کلی شاخص کیفیت‌ هوای تهران درحال حاضر ۱۸۳ و وضعیت مناطق مختلف هم به این شکل است:

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگتر،‌ روی آن کلیک کنید

 

همچنین استاندار تهران درباره برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: احتمالا جلسه این کمیته بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

محمدحسین مقیمی گفت: قطا اخبار مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران پس از برگزاری جلسه امروز بعد ازظهر از طریق خبرگزاری‌ها و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: انتشار هر گونه اخبار در خصوص تعطیلی مدارس و یا دیگر تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در فضای مجازی و برخی سایت‌ها صحیح نیست و تصمیمات این کمیته تنها از طریق روابط عمومی استانداری تهران و صدا و سیما منتشر خواهد شد.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    0 0
    بهتر
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    0 0
    باید کل تهران، از جمله شرکت های خصوصی رو هم تعطیل کنن.
  • ناشناس A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    0 0
    من یک فرد عادی از تهران قدیم هستم. نه مهاجرم و نه دستم به مال کسی آلوده است. فقط یک نخبهء بدون رانت این مملکت هستم....لازم نیست مهندس معماری شهری یا شهرسازی باشیم تا بفهمیم چه خبره... با دیدن نقشه آلودگی کاملا مشخصه که بستن کریدور هوای تهران ما رو به چنین روز سیاهی انداخته که فقط هم به دلیل ساخت و سازهای کثیف و بى حساب یکسری آدم از خدا بی خبره که باعث مرگ هزاران نفر از مردم بیگناه میشه و شده اند.
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام.در مسیر میدان ولیعصرپیروزان اتوبوس های قدیمی کار می کنند که به شدت دود تولید می کنند. تعویض این اتوبوسها خیلی کار سختی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟