انتقاد تند استاندار؛ برخی مدیران برای دیدن مشکلات تولید، حتی از اتاق خود خارج نمی شوند

ایرنا نوشت: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مسئولان استانی نسبت به واحد های تولیدی استان دلسوزانه رفتار کنند، گفت: برخی مدیران حتی از اتاق خود خارج نمی شوند تا با مشکلات این واحدها از نزدیک آشنا شوند و این نقص باید اصلاح شود.

محمد مهدی شهریاری روز سه شنبه در آئین رونمایی از نخستین اتاقک(کانکس) باز شونده داروخانه سیار کشور افزود: مدیران و مسئولان آذربایجان غربی باید با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به واحد های تولیدی استان رفتار کنند.
وی ادامه داد: آذربایجان غربی زمینه مناسبی برای رشد و توسعه صنعتی دارد و اگر بتوان از این ظرفیت استفاده کرد مشکل اشتغال استان نیز رفع می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه این استان یکهزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشو خارجی دارد باید حمایت های لازم از سرمایه گذار خارجی صورت گیرد تا موجب توسعه اقتصادی آذربایجان غربی شود.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز دولت حامی بخش خصوصی است و ما از طرح هایی که منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان این استان شود پشتیبانی می کنیم، ادامه داد: موضوع سرمایه گذاری خارجی را با جدیت دنبال می کنیم و در ماه های آینده سرمایه گذاران خارجی عملیات ساختمان سازی واحد های خود را در آذربایجان غربی آغاز می کنند.
شهریاری افزود: به دلیل رکود موجود در بازار برخی از واحد های تولید این استان دچار مشکل شده اند و رفع این مشکلات عزم جدی مسئولان را می طلبد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    0 0
    کسی که از کاری سر در نمی اورد از ان کار فرار می کند