برگزاری کارگاه یاوران معروف دانشگاه علوم پزشکی لرستان

نخستین کارگاه یاوران معروف ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نخستین کارگاه یاوران معروف ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی نیا از فضلا و اساتید حوزه علمیه کمالیه خرم آباد ، سید محمد شاهرخی دبیر شورای امر به معروف ونهی ازمنکر، واعضاء دیگر در سالن کنفرانس شماره 1 حوزه ریاست ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین علی نیا با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت :اجرای فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر بر همگان واجب است وباید سعی کنیم در همه زمینه ها از بروز منکر جلوگیری کنیم چرا که امر به معروف ونهی از منکر مبنای تعقلی وتعبدی دارد که در این زمینه روایات بسیاری از معصومین (ع) نقل شده است.

وی گفت: گستردگی مباحث در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر با توجه به منابع قرآنی ، روایات ، احادیث ،و اهل بیت (ع) بسیار است که این فریضه از نظر شخصی واجب عینی و از لحاظ حکومتی واجب کفایی می باشد.

گفتنی است: این کارگاه یکروزه به همت شورای امر به معروف ونهی از منکر در راستای بالا بردن سطح نگرش وآگاهی یاوران معروف و جایگاه امر به معروف ونهی ازمنکر و تاثیر گذاری آن بر آحاد جامعه اسلامی در ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =