سپاه بیت‌المقدس یک ماموریت ذاتی در جهت برقراری امنیت پایدار مردمی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه بیت‌المقدس یک ماموریت ذاتی در جهت برقراری امنیت پایدار مردمی دارد که بیشتر اهداف معطوف به این ماموریت با اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار محمد حسین رجبی در افتتاحیه ۹۵۸ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان که در سالن اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس یک ماموریت ذاتی در جهت برقراری امنیت پایدار مردمی دارد که بیشتر اهداف معطوف به این ماموریت با اهمیت است.
وی گفت: افتخار داریم در کنار سایر نیروهای مسلح و امنیتی در تحقق این عنصر حیاتی و راهبردی برای نظام موفق هستیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه این عنصر حیاتی زمینه ‌ساز همه اقدامات دیگر از جمله توسعه همه جانبه خواهد بود، افزود: از ظرفیت نیرو ها و امکانات در راستای توسعه استان، رفع محرومیت، کمک به دولت و حل مشکلات مردم ورود پیدا کرده‌ایم.
سردار رجبی بیان کرد: اقداماتی که تا کنون انجام گرفته همه کاری نیست که هدف‌گذاری شده است اما بخشی از کار است و این روند همچنان تا رسیدن به هدف اصلی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه افتخار ما خدمت‌گذاری مردم است، اظهار داشت: در این مسیر به خود افتخار می‌کنیم و در عرصه تامین امنیت و محرومیت‌زدایی با تمام توان تلاش می‌کنیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حوزه ی محرومیت زدایی ما بسیارگسترده است لذا از همکاری و تعامل همه مسئولان نهایت قدردانی و تشکر را دارم و در حوزه عمرانی، فرهنگی، تربیتی، اقتصاد و معیشت سپاه ماموریت دارد که نیازی به ارائه گزارش در این راستا نمی‌ بینم.
سردار رجبی عنوان کرد: در حوزه عمران و آبادانی در روستا ها اعتبار زیادی لازم است که در توان دولت و سپاه نیست لذا این موضوع اهمیت مشارکت خود مردم در اجرای این برنامه را دو چندان می‌کند.
وی افزود: فرمان رهبری بر این است که محرومیت‌ ها باید رفع شود و به همین منظور سپاه باید به دولت کمک کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: یک هزار دهستان در راستای محرومیت‌ زدایی و تحقق منویات رهبری هدف‌گذاری شده است که سهم کردستان 16 دهستان و بیشترین آمار در بین استان‌ های کشور است.
سردار رجبی با اشاره به اینکه گفتمان مشارکت در مناطق محروم در روستا ها شکل گرفته است، اظهار داشت: تک تک فرماندهان شهرستان‌ ها ماموریت توسعه و تقویت این مشارکت در راستای رفع چهره محرومیت در روستا ها هستند. با فرهنگ ‌سازی و گفتمان مشارکتی که ایجاد شده است بستر کار برای تحقق هدف‌گذاری بالایی که در دست داریم، انجام شده است.
وی تصریح کرد: از سال 88 تاکنون 3 هزار و 756 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه بیت‌المقدس در کردستان اجرا شده است. این پروژه‌ها بر اساس اولویت و نیاز هر منطقه تعریف شده و با مشارکت خود مردم به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه در سال‌ جاری اجرای 200 پروژه هدف‌گذاری شده بود، افزود: 150 پروژه آن به اتمام رسیده و 50 پروژه دیگر هم در دست اقدام است.
سردار رجبی در ادامه گفت: در حوزه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کردستان نزدیک 100 پروژه در دست اجراست که 57 پروژه آن اجرا شده و مابقی در حال اجرا است.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 6 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از سوی سپاه انجام شده است که این افتخاری برای تمام مجموعه سپاه است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که محرومیت را در هیچ نقطه ‌ای از این استان شاهد نباشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =