۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

فرماندار شهرستان طارم گفت: مقام اول کشوری در تولید زیتون افتخار طارم است و در سایه تلاش اهالی توانمند شهرستان محقق شده است.

به گزارش خبرآنلاین ؛  علی باقری در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه پروژه های بخش مرکزی که در روستای تشویر با حضور وقف چی نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، موسوی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، و تعدادی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی و اهالی روستا برگزار گردید اظهار کرد: امروز در حالی وارد 40 سالگی انقلاب می شویم که خدمات نظام جمهوری اسلامی در جای جای ایران به وضوح ملموس است.

وی گفت: خدمات نظام در شهرستان طارم برجسته بوده و توسعه اقتصادی را مهمترین خدمت نظام در طارم است.

باقری ادامه داد: قبل از انقلاب عمده محصول تولیدی گندم بود و تنها 1000 هکتار باغ زیتون در طارم وجود داشت ولی امروز سرمایه گذاری نظام و همت مردم 450 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در منطقه تولید و به فروش می رسد.

فرماندار طارم توسعه راه های ارتباطی، توسعه گازرسانی و صنایع تبدیلی را از اولویت های مهم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: اگر این مشکلات برطرف شود، توسعه شهرستان با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

باقری افزود: روستای تشویر به جهت مرکزیت و تلاش و کوشش مردم یک منطقه درحال توسعه در طارم است و مردم این روستا در تولید، فرآوری و تجارت محصولات بویژه سیر و زیتون حضور فعال دارند.

این مقام مسئول پیگیری مستمر تکمیل راه های ارتباطی در دست ساخت شهرستان، افزایش گازرسانی از 10 درصد در آغاز دولت یازدهم به 100 درصد شهری و 80 درصدی روستایی را از جمله اقدامات انجام شده عنوان نمود.

وی درخصوص ایجاد ناحیه صنعتی روستای تشویر گفت: با پایان اخذ استعلامات در سال 96، اراضی جهت احداث سایت کارگاهی و بازارچه عرضه محصولات در سال 97 به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار طارم همچنین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا اشاره نمود و گفت: بهره برداری از یک خانه بهداشت و درمانگاه در حال ساخت روستا از جمله خدمات ارائه شده در این حوزه است.

مقام عالی دولت در شهرستان از تخصیص 5میلیارد و 100 میلیون تومانی اعتبار به دهیاریهای طارم خبر داد و گفت: با افزایش اعتبارات، خدمات رسانی به روستاها بیشتر خواهد شد.

فرماندار طارم پیگیری حل مشکل آب شرب، تخصیص اعتبار جهت تکمیل مدرسه نیمه کاره، اجرای مستمر طرح هادی و تخصیص اعتبار و مکان یابی مجموعه ورزشی روستا را از اقدامات انجام شده جهت محقق کردن خواسته های مردم روستا عنوان نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =