۴۸۰ میلیارد ریال طرح اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به ۴۸۰ میلیارد تومان طرح‌های اشتغال فراگیر معرفی شده به بانک‌ها گفت: نزدیک به ۱۲ میلیارد از این مبلغ برای اشتغال زایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه بررسی برگزاری جشنواره امتنان در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل با یک هزار و637 نفر ثبت نام کننده در بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، جزو استان‌های برتر در میزان مشارکت و حضور کارگران و مدیران واحدهای تولیدی است.

وی گفت: ثبت نام متقاضیان در سامانه جشنواره از 25 آذرماه آغاز شده بود و تا 29 دی‌ماه ادامه داشت و استان اردبیل جزو استان‌های برتر در میزان مشارکت و حضور کارگران و مدیران واحدهای تولیدی در این دوره از جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان اردبیل با تعداد 476 نفر ثبت نام کننده رتبه نخست در استان را کسب کرده است، افزود: شهرستان نمین با 273 نفر و بیله‌سوار با تعداد 246 نفر در رتبه‌های بعدی مشارکت قرار دارند.

رحیمی تعداد کل ثبت نام کنندگان دارای شرایط داوری در جشنواره را به تفکیک بخش‌های اقتصادی، 382 نفر در بخش کشاورزی و تعداد 818 نفر در بخش صنعت و 342 نفر در بخش خدمات و 95 نفر را دربخش واحد نمونه برشمرد و بیان کرد: یک هزار و 227 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان مرد و تعداد 410 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: در بخش داوری جشنواره با بررسی تمام مستندات و اطلاعات هریک از ثبت نام کنندگان، افرادی که دارای بیشترین امتیاز را در شاخص‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه جشنواره در خلاقیت و نوآوری، بهره‌وری و کیفیت، بومی‌سازی و دانش و خدمات، صرفه جویی مالی، میزان اشتغال، ایمنی و مشارکت فعال در سیستم نظام پیشنهادات، ارتقای مهارت فردی و گروهی، وجدان کاری و رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی، تحقیق و پژوهش و مقاله علمی کسب کنند به عنوان نفرات برگزیده استانی با معرفی و تجلیل در مراسم استانی جشنواره به عرصه رقابت ملی بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید نیز معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به 480 میلیارد تومان طرح‌های اشتغال فراگیر معرفی شده به بانک‌ها اظهار کرد: نزدیک به 12 میلیارد از این مبلغ پرداخت شده و تلاش بر این است تا پایان سال بتوانیم زمینه پرداخت هر چه بیشتر این تسهیلات را فراهم کنیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =