حضور انقلابی و پرشور مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان همدان، با حضور با شکوه خود، سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتتد.

به گزارش خبرنگاران خبرآنلاین از اقصی نقاط استان همدان ؛ مردم انقلابی و همیشه در صحنه این استان امروز در صفوفی به هم پیوسته سی ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در همدان، مردم ولایت مدار این شهر مسیر امامزاده عبدالله(ع)، بلوار کاشانی، بلوار خواجه رشید تا میدان آرامگاه بوعلی سینا را در صفوفی به هم فشرده، راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و فتنه گر، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در اجتماع پایانی راهپیمایی باشکوه امروز با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: از شما مردم همدان به‌سبب حضور گسترده و پرشور در این روز بزرگ قدردانی می‌کنم.

وی با اعلام اینکه امروز دنیا تماشاگر حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در جای جای این مرز و بوم است، خاطرنشان کرد: وضعیت ایران ما در چهل سال پیش، هویت آن و نگاهی که دیگر کشورها به او داشتند با امروز قابل مقایسه نیست.

وی با تشریح وضعیت نامناسبی کشور در روزهای پیش از انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به بالاترین هویت و عظمت دست یافته است به گونه‌ای که دوستان و دشمنان ما نیز به آن معترف هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگرچه امروز برخی افراد زخم خورده سیاه‌نمایی می‌کنند اما باید چشمان خود را باز کنند و این همه پیشرفت را در کشور ببینند.

وی افزود: کشور ما توانسته در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیاری در بخش‌های پزشکی، راه‌سازی، نظامی و غیره به دست آورد که قابل تقدیر است.

آیت الله محمدی یادآور شد: کشوری که در ابتدای پیروزی انقلاب از سوی دشمنان مورد تهاجم واقع شده و شهرهایش بمباران می‌شد امروز به جایی رسیده است که دشمنانش از ترس تنها به تهدید روی آورده‌اند.

وی افزود: آرزوی یک عمر مردم استان همدان شنیدن صدای قطار بود که خوشبختانه چند وقت پیش از این نعمت برخوردار شد و صدها امکان دیگر که به برکت انقلاب برای مردم ما فراهم شد.

امام جمعه همدان گفت:با این همه پیشرفت برخی عینک بدبینی زده‌اند و تنها مشکلات را می‌بینند در حالیکه باید منصفانه برخورد کرده و‌ مباحث را درست بررسی کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته پدران تاج‌دار بخش‌های بسیاری از کشور را به دشمنان واگذار کردند ابراز کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه همه دنیا علیه ما بسیج شده بود اما بازهم دشمنان نتوانستند یک وجب خاک از ما را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در همدان خطاب به مردم تصریح کرد: سرتان را بالا بگیرید چرا که امروز دنیا در تمامی عرصه ها شما را می‌شناسند و بدانید اگر در طول این سال‌ها دشمنان دست از سر شما بر نمی‌دارند برای این است که بر حق هستید.

وی با بیان اینکه مردم ایران مواظب باشید برخی یاوه گویی‌ها در فضای مجازی بر شما تاثیر نگذارد، افزود: امروز دشمن سرسخت ما یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، دشمنی که توانست در 6روز ارتش کشورهای عربی را شکست دهد از ترس خود به دنبال دیوار کشور در بین مرزهای خود با لبنان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =