کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در فیسبوکش خواهان ارائه فرصت در برنامه 90 شد برای پاسخگویی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی روش که بازنده بزرگ مناظره علی کریمی با محمدرضا ساکت بود و با پیامکی که به عادل فردوسی پور زد ، جو را علیه خود کرد حالا می خواهد به برنامه 90 برود و پاسخ دهد. او در متنی که در فیسبوکش منتشر کرده ، نوشته است:

* متاسفم برای همه اختلالات و آشفتگی هایی که در اطراف من و تیم ملی وجود دارد.

* من قول می دهم پاسخ هایم را در زمان مناسب و در جای مناسب ارائه دهم. برای روشن شدن حقیقت، ایجاد نظم و شرافت در اطراف تیم ملی، و همچنین حق دفاع از خود، به این صورت اعلام می‌کنم که امروز من به طور رسمی به آقای عادل فردوسی پور فرم درخواست، حضور در برنامه نود را اولین زمان ممکن دادم.

* من هیچ شک و تردیدی ندارم دروغ و اتهاماتی که به وسیله آقای علی کریمی به من زده شده، به شیوه ای غیرمنصفانه بوده است.

* بدون شک، تمام واقعیت ها و حقایق را روشن خواهم کرد.

* پس از آن، وظیفه آقای کریمی است  که از کارلوس کی روش عذرخواهی کند و همچنین باید از طرفداران تیم ملی فوتبال ایران برای گمراه کردن افکار عمومی با اتهامات اشتباه، غیرمنصفانه و ناعادلانه، طلب بخشش کند.

* وظیفه همه ما و البته آقای کریمی است که در خدمت منافع تیم ملی باشد؛و نام آن منابعی که در پشت صحنه ها با این دروغ، اطلاعات نادرست و جعلی سعی در  گمراه کردن افکار عمومی دارند روشن کند ؛مخصوصا برای یک بازیکن تیم ملی سابق با 124 گل.

* من معتقدم که در عملکرد، نتایج و دستاوردهای من جایی برای انتقادات مهم وجود ندارد. با این حال، اگر بعد از روشن شدن حقیقت در طی مصاحبه برنامه 90 هنوز در مورد اخلاق حرفه ای من چیزی باقی مانده است، من حق کامل را به رئیس جمهوری برای انجام اقدامات بیشتر خواهم گفت و ایران را ترک خواهم کرد .

* با توجه به احترام همه طرفداران ایرانی، اعتقاد قوی دارم که نباید در معرض این بی عدالتی قرار گیرم. من در مورد این داستان دوباره صحبت نمی کنم تا فرصت داشته باشم که  در جای درست و مناسب یعنی برنامه 90 این کار را انجام دهم.

* امیدوارم که پس از حضور من در برنامه 90، چهره اشخاصی که پشت  آقای علی کریمی هستند را ببینیم. تیم ملی خواهد توانست در صلح کار کند و به طور کامل در وظایف و اهداف خود تمرکز کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 1
    منظورش از پرزیدنت باید رییس فدراسیون باشه نه رییس جنهور
  • آرمين IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 0
    مجيد دلبندمپرزيدنت فقط به معني رييس جمهور نيستاينجا به معني رييس فدراسيونهست.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    3 2
    دو دوره س بی دردسر میریم جام جهانی دوباره اول اسیا شدیم آبرو دار شدیم.انصاف داشته باشید وقبول کنید کیروش ب نفع فوتبال مابوده.حالا فسادای فدراسیون ب کنار وحق با کریمیه در اون مورد
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 2
    کیروش باطن خودش را نشان داد دیگه حرفی نمونده
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    3 0
    صحبتهای کریمی و هرکس دیگری که این انسان باوجدان و احساسی را شانتاژ کرده فقط باعث ضرر به تیم ملی ایران میشه و مستقیما خیانت به مردمه. کسی باید از مردم عذرخواهی کنه که باعث ضرر به مردم میشه
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    1 1
    آخه اصلا روی صحبت کریمی فدراسیون بود نه کیروش یعنی کریمی فدراسیون رو به خاطر قراردادهای ناشیانه و بی مسوولیتی درباره کارهای کیروش نقد میکرد ولی کیروش خودش رو الکی انداخت وسط الان هم ول نمیکنه. تا یک برنامه کامل از فردوسی پور نگیره بی خیال نمیشه
  • مصطفی A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    2 1
    یعنی توهم تا چقدر، ازماست که بر ماست، کار به جایی رسیده که میگه رییس جمهور باید بذاردش کنار.
  • keyvan A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    1 0
    مثل همیشه جنتلمن و باادب...عین مایلی کهن و محمودخان
  • بدون نام ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    4 1
    نقشه فراري دادن اين مربي بزرگ داره به ثمر ميرسه شرم بر باني و باعثش، بذار اين مربي همون بره براي رقيبهاي ما مربي گري كنه ما لياقت نداريم.... شما هم از هولت مدام بازنده بازنده نكن خبرانلاين
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    6 2
    کیروش تنها مربی بزرگ و موفق فوتبال ایران بوده که مثل همیشه داریم ایشون رو هم فراری میدیم
  • بی نام IT ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    3 0
    بابا بزارین کارش رو بکنه چند ماه دیگه جام جهانیه
  • فرهاد A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    3 1
    خداوکیلی کار کیروش بهترین بوده دو سال پیاپی بی دغدغه جام جهانی رفتیم بابا کارش خوبه دیگه هر چی هم پول بگیره بازم خوبه.دوست دارید باز جلالی بیاد سرمربی شه؟یا فرکی؟یا قلعه نویی؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    0 0
    جناب كيروش به جاي مربيان ايراني بايد مشاوران ايراني ات را اخراج ميكردي .الان هم به جاي كش دادن ماجرا مشاورانت را عوض كن .
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    0 2
    آقاي سرمربي اينجا كسي تحت تاثير اين نمايش ها قرار نمي گيرد.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    0 1
    متاسفانه هر چه بيشتر زمان ميگذرد ايشان از شخصيت حرفه اي خود بيشتر فاصله گرفته و به خود ما شبيه ميشود
  • بی نام NL ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    5 0
    دم کئروش گرم که گفت : می شود استعداد را خرید ولی شخصیت را هرگز . دستنوشته اش را باید با آب طلا نوشت . لباس کریمی شبیه لباس دلقک ها بود .
  • بی نام NL ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    2 0
    بروید در اینترنت تحقیق کنید که هم گروه های ما مردم و حکومتش چه کاری دارند برای تیم ملی و سرمربیشان انجام می دهند و ما چکار داریم برای تیم ملی و سرمربیمان انجام می دهیم . چنانچه احترام سرمربی تیم ملی در برنامه نود آینده حفظ نشود , کارلوس کئروش خواهد رفت و همان بهتر که به جام جهانی نرویم .
  • بی نام NL ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    3 0
    دم کئروش گرم که گفت : می شود استعداد را خرید ولی شخصیت را هرگز . دستنوشته اش را باید با آب طلا نوشت . لباس کریمی شبیه لباس دلقک ها بود .