در دیدار اعضای هیات ورزش سه گانه استان زنجان با خانواده شهیدان نقدی بر لزوم ارج نهادن به جایگاه رفیع شهدا تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این نشست در ابتدا رسول مشهدلو، رئیس هیات ورزش سه گانه استان زنجان در سخنانی که همزمان با سالگرد شهید نقدی برگزار شد، با تاکید نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل کنونی گفت: باید رشادت ها و دلاوری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بیش از گذشته بازگو شود.
مشهدلو با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه شروع هشت سال جنگ تحمیلی از سوی بیگانگان به کشورمان بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی در جامعه را مدیون آن دلاوری ها و رشادت ها هستیم و زنده شدن یاد شهدا وظیفه تک تک ماست.
رئیس هیات سه گانه استان خطاب به ورزشکاران نوجوان سه گانه حاضر در این دیدار بیان کرد: با الگو گرفتن از اخلاق و منش آن بزرگواران باید وامدار آنها باشیم.
وی در بخش دیگرصحبت هایش در معرفی ورزش سه گانه بیان کرد: این رشته ورزشی جزوء رشته های سخت است و در عین حال تنوع به دلیل تعدد رشته موجب شده تا شاهد استقبال نوجوانان و جوانان باشیم.
مشهدلو با اشاره به افتخارات کسب شده از سوی بانوان استان در رقابت های دوگانه آسیایی یادآور شد: برای نمونه زهرا محمدی و زینب نوروزی جزوء بانوان مدال آور ایران در رقابت های آسیایی هستند که باید زحمات آن ها را قدر بدانیم.
همچنین پدر دو برادر شهید نقدی با یادی از دو فرزند شهیدش ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات سه گانه استان در منزلشان گفت: امیدواریم نسل کنونی با ارج نهادن به منزلت شهدا راه و یاد آن ها را زنده نگه دارند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =