اختراع نمایشگر تمام صفحه ال‌جی دنیای موبایل را تکان می‌دهد/ عکس

هرچند این روزها سازندگان گوشی درگیر ناچ / Notch یا شکاف بالای اسکرین هستند، اما ال‌جی ثبت اختراعی کرده است که این مشکل را برای همیشه حل خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، همه چیز با آیفون ایکس شروع شد که شکاف بالای نمایشگر اذیت کننده شد و برخی برنامه‌ها و دیدن نوتیفیکیشن و ... را مشکل کرد تا اینکه اپل آپدیت نرم‌افزاری داد و بعدا قول داد شاید این مشکل را برای همیشه حل کند، هرچند این روزها سایر سازندگان به تقلا افتاده و دست به کپی کاری از اپل زده‌اند که نمونه آن زنفون 5 است که دیشب رونمایی شد.

این تِرِند به این زودی‌ها کنار گذاشته نمی‌شود چرا که «ال‌جی دیسپلی» اختراعی را به ثبت رسانده که در آن شاهد یک ماژول اسکرین تمام صفحه هستیم که به دلایل محدودیت، تنها جای اسپیکر برای مکالمه را در بالای آن می‌بینیم. منهای این موضوع، شاهد یک اسکرین تمام صفحه هستیم که مشکل ناچ را برطرف می‌کند.{لینک}

رویکرد خاص ال‌جی، تنها نصب یک حفره تقریبا گرد در بالای پنل است که اولویت با اسپیکر بوده و البته برخی فکر می‌کنند جای دوربین باشد. در این ثبت اختراع جزییات زیادی دیده نمی‌شود تا مثلا ابعاد و ... مشخص شود. برخی حدس می‌زنند ممکن است جی‌7 ال‌جی با این پنل عرضه شود اما از آنجایی که قرار است نمایشگر آیفون‌های 2018 اپل را ال‌جی تولید کند(دست کم دو آیفون از 3 آیفون 2018)؛ بعید نیست که این پنل تمام صفحه را روی گوشی‌های امسال ببینیم.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =