جلسه فنی عملیاتی پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز ( فورکست ) شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: این جلسه در مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز با حضور مدیران عامل، مديران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

طی این جلسه کارشناسان فنی و عملیاتی 2 شرکت ضمن بررسی موانع و مشکلات تولید در 6 ماهه دوم در خصوص پیش بینی بهره دهی چاه های تولیدی نفت ، مقایسه تولید واقعی با ظرفیت تولید ، تعهد و پیش بینی تولید ، پیش بینی تولید و تزریق گاز ، تنگناهای عملیاتی و پروژه های در دست اقدام نفتی و گازی برای نیمه ی نخست سال 1397 به بحث و تبادل نظر پرداختند .

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در اين جلسه از برآيند 103 درصدي توليد نفت و گاز اين شركت در سال 1396 خبر داد و اظهار داشت: برآيند مثبت و 103 درصدي در حالي اتفاق مي افتد كه مشكلات و سختي هاي بسياري در امر توليد براي اين شركت وجود دارد .

مهندس قباد ناصر ضمن اشاره به وجود سدها و حجم فراواني از آب جمع شده در پشت آنها و همچنين رودخانه هاي بسيار در حوزه ي عملياتي اين شركت گفت : نگاه مثبتي كه براساس تكليف به صيانت و توجه به حفظ محيط زيست در سطح شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت هاي تابع آن وجود دارد باعث گرديده تا همواره بازديد و بازرسي از 1141 كيلومتر خطوط لوله اصلي اعم از رو زميني و زير زميني و ساير تأسيسات و تجهيزات مربوط به توليد و انتقال نفت در دستور كار و جزو رئوس شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان قرار گيرد .

مهندس ناصري ادامه داد : با اين حساسيت ها و اقدامات صورت گرفته ، خوشبختانه در سال 1396 هيچگونه حادثه ي قابل ذكري در اين شركت رخ نداد و فعاليت ها براساس بالاترين سطح ايمني و سلامت محيط كار و كاركنان انجام شد .

وي در پايان دست يابي به تعهد اعلام شده در خصوص توليد نفت و گاز در سال 1396 و توليد 3 درصدي فراتر از آن را عليرغم همه سختي ها و مشكلات خاص در اين شركت ، نتيجه و حاصل همدلي و همكاري يك كار تيمي هماهنگ در بخش هاي مختلف اين شركت دانست و از تمامي همكاران خود در اين مجموعه به پاس دست يابي به اين موفقيت كه موجب تأمين نيازهاي ارزي و حفظ استقلال اقتصادي كشورمان گرديده تقدير و تشكر نمود .

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =