ایرنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به سپرده گذاران تعاونی ولیعصر(عج) از هفته آینده تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می شود.

مسعود پزشکیان با تشریح نشست امروز - چهارشنبه - نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات سپرده گذاران تعاونی ولیعصر (عج) افزود: در جلسه امروز تصویب شد به سپرده گذاران تعاونی ولیعصر (عج) اعلام شود که می توانند سپرده های خود را دریافت کنند.
وی سقف پرداخت این مبلغ را حدود 80 تا 100 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران این تعاونی اعلام کرد و افزود: اگر تا سقف 80 تا 90 میلیون تومان به سپرده گذاران این موسسه پرداخت شود به احتمال زیاد 98 تا 99 درصد سپرده گذاران تسویه حساب می شوند و تنها حدود دو درصد باقی می ماند که پرداخت به آنها نیز پیگیری می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد که خط اعتباری باز شود تا بانک مرکزی بتواند سپرده های این سپرده گذاران را پرداخت کند.

پزشکیان با بیان این که این پرداخت ها از هفته آینده آغاز می شود، گفت: در این جلسه قرار شد تا سقف 100 میلیون تومان به سپرده گذاران موسسه مالی واعتباری ولیعصر (عج) پرداخت شود.

وی تصریح کرد: به افرادی که بیش از 100 میلیون تومان نیز سپرده دارند باید این مبلغ پرداخت شود، اما اگر دارایی های آنها کفاف ندهد تا سقف 90 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران پرداخت می شود.

لازم به ذکر است: به دستور سران سه قوه سه هیات مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری را پیگیری می کنند.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپرده گزارفرشتگاج DE ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    1 0
    چرا سودهای کسر شده از سپرده گذاران فرشتگان که قراربود با نرخ روز۹۴ داده شود عقب افتاده است قابل توجه دادستان ی محترم