سرپرست فرمانداری رودسر اعلام کرد: انتخاب سرپرست راه و شهرسازی رودسر قانونی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی در جمع خبرنگاران مبنی بر انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت: تاکنون نامه‌ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده‌ام اما آقای مدیرکل باید پاسخگو باشد که چگونه بدون هماهنگی و تائید بالاترین مقام اجرایی شهرستان چنین اقدامی را انجام داده است؟!
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه بر اساس قانون ،کلیه مدیران کل باید با هماهنگی و تائید فرماندار نسبت به تغییر یا جابجایی مدیران شهرستانی اقدام نمایند افزود: تاکنون هیچ‌گونه هماهنگی و تأییدیه‌ای درزمینهٔ معرفی سرپرست جدید راه و شهرسازی اعلام نداشته‌ام و اگر آقای مدیرکل به قانون اشراف داشته باشند یقیناً اصول و سیکل قانونی را باید طی می‌کردند.
وی اظهار کرد: مدیران کل تحت نظارت استاندار محترم به امورات می‌پردازند و شخص دکتر سالاری نیز در انتخاب مدیران به تائید و هماهنگی با مدیران بر اساس نص صریح قانون اشاره داشته‌اند.
وارسته بهدانی بابیان اینکه فرمانداران به‌عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند افزود: در حوزه شهرستانی تمامی عزل و نصب‌های دولتی باید با هماهنگی و اعلام نظر نهایی فرماندار باشد که امیدوارم مدیران کل نسبت به این وظیفه‌ای که قانون برایشان تعیین کرده است کوتاهی نکنند.
وی در پایان عنوان کرد: به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان تمام‌قد از اصول و سیاست‌های اجرایی دولت حمایت خواهم کرد و بر اساس دستور استاندار گیلان موارد شهرستانی را اجرایی خواهم کرد.
وارسته تأکید کرد: قطعاً این انتخاب را نمی‌پذیرم و به‌عنوان نماینده عالی دولت از سوی استاندار گیلان پیگیر این ناهماهنگی خواهم بود و اعتراضم را اعلام خواهم داشت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =