پس از آنکه بخشی از سخنان اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در همایش روز جهانی آینده در مورد دهه شصتی ها انتشار یافت و انتقاداتی را به همراه داشت، او در توییتر خود توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در توییتر خود نوشت: همه دهه شصتی ها را مثل فرزندانم که دهه شصتی هستند دوست دارم. جمله ای که از من منتشر شد تقطیع شده بود. عرضم این بود: این که دهه شصتی ها با ورود به هر مرحله از زندگی شان با مشکلاتزیادی مواجه شدند ناشی از آینده نگر نبودن مسئولان بود.

جوانترین وزیر کابینه نیز که خود دهه شصتی است در دفاع از مواضع معاون اول رییس جمهور، در پیامی توییتری نوشت: با شناختی که از دکتر جهانگیری دارم می گویم؛ مشکلات جوانان همیشه از مهمترین دغدغه های معاون اول رییس جمهور بوده؛ ایشان از سیاست هایی سخن به میان آورده که متولدان دهه شصت را در هر مقطعی دچار مشکل کرده؛ اسیر تحریف های خواسته و یا ناخواسته نشویم.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    8 1
    ربطی به تقطیع نداره آقای جهانگیری شما نفرمودید با مشکل مواجه شدند، فرمودید مشکل ایجاد کردند، فیلمش هم موجود است. من دهه ی شصتی با سی و پنج سال سن دیگه حتی نمیتونم توی آزمونهای استخدامی شرکت کنم. امیدی به شما نداریم، حداقل نمک به زخم ما نپاشید.