۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳
سمنان 1400 نگین گردشگری ایران

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: "سمنان 1400 نگین گردشگری ایران"، شعار گردشگری و افق پیش بینی شده اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین،«محمد جهانشاهی» امروز و در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاوتی استان سمنان، افزود: ظرفیت‌های استان سمنان در حوزه تاریخی و گردشگری و تولیدات صنایع دستی می‌تواند این استان را به یکی از مناطق پیشرو در حوزه گردشگری تبدیل کند.
وی با بیان اینکه تحقق شعار گردشگری سمنان نیاز به مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد دارد، پیشنهاد ایجاد ستاد سمنان ۱۴۰۰ را در این جلسه عنوان کرد.
جهانشاهی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: پیش از فرارسیدن سال جدید، طرح نظارتی پیش بهار از پانزدهم اسفند ماه در استان سمنان اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح با هدف نظارت بر ارائه خدمات تاسیسات گردشگری استان سمنان و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به
مسافران و گردشگران اجرا می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نوروز ۹۷ نوروزی متفاوت در استان سمنان خواهد بود، گفت: در راستای افزایش شادابی و نشاط در مردم و افزایش اقامت مسافران، در ایام نوروز در ۱۳ شب اجرای ۱۰۰ جشن نوروزگاهی پیش بینی شده است.
استاندار سمنان نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای تحقق سیاست‌های گردشگری با اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان همکاری کنند.
"سید شهاب الدین چاووشی" بر مشارکت فرمانداری‌ها برای برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در تمامی شهرستان‌ها تاکید کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =