در روز شنبه 12 اسفند، شرط و شروط سخنگوی ارشد نیروهای مسلح برای مذاکرات موشکی مهم ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره وزیری که کتاب می خرد و حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، شرط و شروط سخنگوی ارشد نیروهای مسلح برای مذاکره موشکی ایران با آمریکا نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد. احمدی‎نژاد قانون را قبول دارد یا نه؟ مخاطبان زیادی پیدا کرد. چرا دیگر رفراندومی برگزار نمی‏‎شود؟ هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، گفت‌وگو با وزیری که در خیابان‌های انقلاب‌وکریمخان قدم می‌زند و کتاب می‌خرد کنجکاوی کاربران را برانگیخت. سکه، بازار ارز را پشت سر گذاشت هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این خبر که سرمایه‌گذاری کجا سود داد؟ نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، حرکت اعتراضی خواننده سرشناس در دربی دیدنی شد. همچنین حمله تند محمد علیزاده به رضا صادقی بازدید زیادی داشت. کاربران بسیاری هم از چرا بی‌بی‌سی به زبان عبری برنامه ندارد بازدید کردند.

در سرویس جامعه، پلنگ «تپال شاهرود» در روز حیات‌وحش آفتابی شد پربازدید بود. کارگر شمالی، مصدق شد پر کلیک شد. اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد به اقدامات فرهاد رهبر مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، سلفی حریری با بن سلمان در حالتی غیررسمی پربازدید شد. روسیه مرفه و مخوفِ پوتین هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. واکنش غرب به سلاحی که پوتین رونمایی کرد چه بود؟ با بازدید کاربران همراه شد.

در سرویس ورزش، دختری که در ورزشگاه آزادی دربی ۸۶ را از نزدیک دید پربازدید شد. شجاع خلیل‌زاده و راه اشتباهی که می‌رود هم با با بازدید کاربران همراه شد. توییت بامزه خبرنگار انگلیسی در مورد قرمزهای تهران و لندن بسیار پرکلیک شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، چند نما از آزار خیابانی زنان نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =