تجهیز 210 مدرسه لرستان برای اسکان مسافران نوروزی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از تجهیز 210 آموزشگاه در قالب 2100 اتاق برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خیرالله خیرایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان این مطلب که 210 آموزشگاه در قالب 2100 اتاق برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است، افزود: آموزش و پرورش آمادگی دارد تا روزانه 10 هزار مسافر را در این مراکز پذیرش کند.

وی، ادامه داد: علاوه بر این مراکز، 5 مرکز آموزشی و رفاهی معلم لرستان تحت عنوان خانه معلم با 300 تخت، اردوگاه آیت الله کمالوند با ظرفیت 25 سوئیت و مجموعه دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده است.

رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی در لرستان از 4 اسفند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، به سطح امکانات مدارس تجهیز شده نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع دو هزار و 100 اتاق، 750 کلاس با امکانات درجه الف و 1300 اتاق نیز با درجه ب تجهیز شده و رزرو اینترنتی مراکز اسکان نیز از 4 اسفند ماه آغاز شده است.

خیراله خیرایی تصریح کرد: سال گذشته حدود 236 هزار نفر روز پذیرش داشته‌ایم و تابستان امسال نیز 50 هزار نفر میهمان در مراکز و مدارس لرستان پذیرش شده‌اند.

وی به تجهیز امکانات مراکز اسکان اشاره کرد و ادامه داد: 320 دستگاه یخچال، 350 دستگاه تلویزیون، 545 تخته فرش و وسایل سرمایشی و گرمایشی خریداری شده که به منظطور استفاده میهمانان، در مراکز جانمایی شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، 160 هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش لرستان اسکان یافته و از خدمات ما بهره‌مند شوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =