پرواز شماره ۴۶۸ پنجشنبه تهران به مشهد که قرار بود ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه حرکت کند،بدون اطلاع قبلی به تعداد زیادی از مسافران با ۵ ساعت تاخیر همراه شده است.

یکی از مخاطبان خبرآنلاین در این باره نوشته است؛ مسافران این‌ پرواز که قبل از ساعت ۱۹ در فرودگاه حاضر بودند با اعلام تاخیر تا ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه مواجه شدند.

عده ای از آنها فرودگاه را ترک‌ کردند و عده ای نیز همچنان در فرودگاه ماندند اما ساعت ۲۳ اعلام شد این‌ پرواز تا ساعت ۴۰ دقیقه بامداد تاخیر خواهد داشت.

این بار اعلام شد این تاخیر به دلیل تعویض هواپیما بوده است.این تاخیر نزدیک به ۵ ساعته در حالی است که به تعدادی از این مسافران هیچ‌گونه اطلاع رسانی نشده بود.

مسئولان ایران ایر در فرودگاه به مسافران گفتند مسئولیت عدم ارسال اس ام اس بر عهده آنها نیست و در این‌ زمینه مسافران هیچ حقوقی ندارند،تنها به دلیل تاخیر بیش از ۲ ساعت و آن هم به شرط انصراف از این پرواز می توانند تا ۶ ماه آینده یکی از پرواز های همین مسیر و همین شرکت هواپیمایی را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

در حالی که عده ای از مسافران این پیامک را دریافت نکرده اند، برای عده دیگری از مسافران پیامک هتی متفاوتی ارسال شده است.

هم اکنون مسافران معترض به این بی نظمی در ترمینال ۲ فرودگاه مهر آباد دربرابر کانتر ایران ایر تجمع کرده اند.

همچنین تعدادی از آنها اعلام کرده اند اگر این‌ پرواز سالم به مقصد برسد قصد دارند از ترک هواپیما تا عذر خواهی رسمی مسئولان ایران‌ایر و جبران خسارت خودداری کنند

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    0 0
    کل طول هفته گذشته پروازهای ایران ایر به مقصدشهرهای مختلف با تاخیرات هفت هشت نه ساعته پریده یکشنبه پروازهای مشهدیزد بندرعباس که از تهران میباییت میپرید باکلی تاخیر پرید