مهر نوشت: کتایون ریاحی که قرار بود شب گذشته (۱۷ اسفند) برنامه «دورهمی» با حضور وی پخش شود، از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.

کتایون ریاحی درباره حضورش در برنامه «دورهمی» و خلف وعده پخش برنامه و اینکه فقط به دلیل ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر به شبکه نسیم رفته بود، بیان کرد: «زمانی که از من برای حضور در برنامه دعوت شد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبودم و از طرفی تمایلی هم نداشتم که به تلویزیون بروم اما اصرار زیادی شد که به «دورهمی» بروم.»

وی درباره تمایل نداشتن برای حضور در تلویزیون عنوان کرد: «چند ماه پیش هم برای حضور در برنامه ای به شبکه نسیم رفتم ولی در مورد موضوعی از طرف شبکه، خلف وعده شد و این بدسابقگی باعث شد که با خود شرط کنم دیگر به تلویزیون نروم.»

ریاحی اضافه کرد: «با این حال اصرار بسیاری شد که به این برنامه بروم و علیرغم اینکه شرایط خوبی نداشتم تنها دلیلی که باعث شد حضور در برنامه را بپذیرم این بود که ویژه برنامه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ضبط می‌شد پس به دلیل این نام و به خاطر زنان سرزمینم به «دورهمی» رفتم.»

این بازیگر سینمای ایران عنوان کرد: «برنامه «دورهمی» بسیار پربیننده است و قرار شد من در این برنامه روز میلاد بانو حضرت فاطمه (س) را تبریک بگویم بنابراین برنامه بسیار حساس بود و نه من، بلکه هیچ کس دیگر هم باور نمی‌کند که جلوی پخش برنامه به دلیل مساله پوشش، نویز صدا و ... گرفته شود. هیچ یک از مردم ما این بهانه‌ها را باور نمی‌کنند و فکر می‌کنم کسی که می‌تواند دلیل اصلی این اتفاق را بیان کند خود مهران مدیری به عنوان مجری برنامه است.»

وی یادآور شد: «اگر این برنامه امشب (جمعه 18 اسفند) هم پخش شود دیر نیست ولی اگر از امشب بگذرد مسئولان این کار پیش خدا و مردم باید جوابگو باشند چون من فقط و فقط به دلیل روز زن به برنامه رفتم.»

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پاسخ به اینکه آیا انتقاد خاصی را در برنامه مطرح کرده بوده است؟ اظهار کرد: «یکی از انتقادهای من به خود آقای مدیری بود. او از من سوال کرد که جو سینما را برای بازگشت به این حوزه چطور می‌بینم و من در جواب به ایشان بیان کردم که شما یکی از آدم حسابی‌های این حوزه هستید، تریبونی به این مهمی در دست شماست و مسئولیت سنگینی دارید و هر صحبت شما به میلیون‌ها نفر نه برای زمان حال که حتی برای آیندگان پیام می‌دهد اما از آن به درستی استفاده نمی‌شود. شما در بحرانی مثل زلزله کرمانشاه از این تریبون برای توهین به سلبریتی‌ها و همکارانتان استفاده می‌کنید و مردم زلزله زده کرمانشاه را که در سرما هستند نادیده می‌گیرید و من حاضر نیستم در چنین فضاهایی کار کنم.»

وی ادامه داد: «نباید از یک بحران برای تولید یک بحران دیگر استفاده شود. مسئولیت تریبون‌هایی که دست ماست خیلی سنگین‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم. من در برنامه به آقای مدیری انتقاد کردم که شما گفتید «سلبریتی و چندلیبریتی» اما فراموش کردید، بگویید مردم کرمانشاه در آن سرما هستند. آن تریبون برای یادآوری این مردم است و نه شوخی با سلبریتی‌ها یا انتقام گرفتن.»

ریاحی درباره زمان پخش برنامه تاکید کرد: «این برنامه به احترام حضرت فاطمه (س) و زنان کشورمان اگر امشب پخش شود، معنا دارد و گرنه حضور من در برنامه هیچ لزومی نداشته است و من به هیچ وجه به برنامه نمی‌رفتم.»

وی در پایان عنوان کرد: «ما در کنار یکدیگر قرار می‌گیریم که صدای این ملت باشیم نه اینکه خود عاملِ خفقانِ دیگری شویم.»

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    42 10
    مهران مدیری جان یکی یدونه صداوسیما جواب بده به خانم کتا یون ریاحی.
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    32 3
    بعضی ها می گویند: ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. ام واقعیت آن است که: ما حتی وارد کوچه هم نشده ایم
    • بی نام A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      0 0
      صدهزار لایک
  • بدون نام ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    3 18
    کانال برنامه دورهمی که طرف خانم ریاحی بود
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    26 7
    درود به شرف بانو زلیخا
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    17 6
    یعنی به علت انتقاد از مهران مدیری برنامه پخش نشده
    • بی نام A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      0 0
      امروز شنبه پخش میشه
  • ali IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    35 4
    خانم ریاحی زیاد حرض نخور. الان 40 ساله این میلی داره اینجوری رفتار میکنه. بلاخره زمین میخوره
  • داریوش IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    35 14
    دورهمی یک برنامه کاملا کلیشه ای و تکراری فقط درجهت درامد زایی از طریق اسپانسر ، وقتی میگه تاحالا عاشق شدین احساس خفگی میکنم .از روزیکه توی یمی از برنامه هاش اسم سگشو کوروش گذاشت ازش متنفرم .خبر آنلاین مردانگی کن نظرمو بذار .یاعلی
    • بی نام A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
      0 0
      مهران مدیری یکی از بهترین کمدین هاست
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    11 3
    آقاي مديري كه به همه انتقاد ميكنه الان بايد بياد و حقيقت رو بگه اما مساله اينه كه توقع صداقت از آدمی مثل مهران مديري توقع زياديه .
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    3 1
    ای کاش اصلا نمی رفت به این برنامه
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    1 2
    چرا اینقدر یه قضیه کوچولو رو بزرگ می کنین
  • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    مهران مدیری شده جعبه ی سیاه. جعبه سیاهی که تا وقتی منافع خودش تامین بشه, پرده از چیزی برنمی داره.
  • آرش A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    1 0
    چی شد بالاخره؟ پخش نشد؟ پخش شد؟ از دل نگرانی درمون بیارید دیگه الان واقعا دغدغه ی ما اینه که چه اتفاقی برای اون قسمت از دورهمی که خانم ریاحی توش بودن افتاده
  • امیر A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    آرش. همینه دیگه, تقصیره خودمونه. هر اتفاقی می افته با لودگی می گیم الان واقعا دغدغه ی ما فلان چیزه؟ الان واقعا ما هیچ مشکلی جز بهمان چیز نداریم؟ و این طوری چشممون رو روی همه بی عدالتی ها می بندیم.
  • مرجان A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    خانم ریاحی چوب اعتماد کردنشون به مهران مدیری رو خوردن