در روز یکشنبه ۲۰ اسفند، یک انتصاب در سپاه پاسداران بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره سریال‌های سال ۹۶ تلویزیون و حقوق شاه عربستان پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، گزارشی با تیتر تردیدها بر سر احمدی‌نژادِ جدید  پر بازدید شد. همچنین خبر یک‌انتصاب غافلگیرکننده درسپاه از پربازدیدهای این سرویس بود. اظهار نظر امام جمعه رامسر درباره ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در این شهر نیز پرخواننده شد.

در سرویس اقتصاد، گزارشی درباره هزینه‌های هر جلسه استیضاح مخاطبان زیادی پیدا کرد. آخرین اخبار درباره گرانی طلا و ارز در آستانه نوروز نیز کلیک زیادی خورد. اعلام اسامی بزرگ‌ترین طلبکاران دولت  هم توجه کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، عکسی دیده نشده از ۲۲ سالگی لوون هفتوان  کلیک زیادی خورد. تبرئه شدن خبرگزاری خبرآنلاین نیز دیگر پربازدید این سرویس بود. همچنین گزارشی درباره سریال‌های سال 96 تلویزیون هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس جامعه، اظهارات درویشی که متهم به قتل ۳ مأمور پلیس است پربازدید شد. توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره بازداشت یک معلم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین انتقاد یکی از اعضای شورای شهر از صدا و سیما کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، گفت‌و‌گو با مجید تهرانی، پژوهشگر اقتصادی درباره تجارت با غرب از بازدیدترین خبرهای امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی خواستند بدانند حقوق ماهانه شاه عربستان چقدر است؟  نامه پوتین به بشار اسد نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

در سرویس ورزش، پاسخ دختر شفر به یک هوادار پرخواننده شد. در ادامه، خبر مشخص شدن دروازه بان استقلال در بازی با العین مورد توجه قرار گرفت. پست جدیدی که کی‌روش برای سامان قدوس درنظر گرفته هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان شاهکار میلیاردی دیگری از قالیباف! مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =