۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۱

محمدرضا جعفری‌جلوه

من در بهمن ماه سال گذشته از یک دوره کاشت چهار ساله سخن گفتم. اولین برداشت این دوره کاشت چهار ساله که گواه تحولات گسترده فرهنگی و ارتقای کمی و کیفی سینما بود در جشنواره بیست‌وهفتم فجر مشاهده شد. برداشت دوم نیز همین اکران نوروزی و بهار 88 است که یک جهش را در آشتی مخاطبان با سینما نشان می‌دهد. در دهه اخیر سینمای ایران دچار نزول شدید در عرصه اقتصادی شده بود، شرایط جاری که نزول فرهنگی را نیز به همراه داشت، چرا که سبب شده بود فیلمسازان دست به تولید فیلم‌هایی ساده و نازل بزنند که سرمایه‌گذاری کمتری را طلب می‌کرد.

کد خبر 7620

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهتاج IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
    0 0
    اكران نوروزي انحصاري (فقط و فقط اكران اخراجي هاي ساير حوزه ها و بدون اكران درباره الي ها) فايده آماري نداره كه! آخه آدم برا رفتن به سينما مث ديدوبازديداي نوروز بايد حق انتخاب داشته باشه!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین