۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
انتصاب بخشدار مرکزی بروجرد

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از انتصاب بخشدار مرکزی شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ناهید پرویزپور در مراسم معارفه بخشدار جدید مرکزی بروجرد اظهار داشت: در دولت‌های گذشته نگاه به حضور زنان در عرصه‌های مختلف نگاهی حمایتی و سرپرستی بوده است.

وی در ادامه افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور با وجود اینکه در تمام صحنه‌های مشارکت توده‌ای نقش تاثیرگذاری دارند اما در سطح مشارکت نخبگان که همان حضور در عرصه‌های تصمیم سازی و مدیریت است سهم ناچیزی در توزیع قدرت داشته‌اند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با بیان اینکه هر کشوری که بخواهد به توسعه پایدار و همه جانبه دست یابد باید از سرمایه‌های انسانی صرف نظر از جنسیت بهره‌مند شود، تصریح کرد: خوشبختانه یکی از شعارهای دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخابات توجه به ظرفیت بانوان و جوانان بود و بعد از پیروزی در انتخابات و استقرار دولت تدبیر و امید در تمام صحنه‌ها شاهد تحقق این شعار و حضور زنان در پست‌های مدیریت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.

پرویزپور با اشاره به اینکه مقام ارشد استان از بدو ورود بر انتصاب بانوان و جوانان در پست‌های مدیریتی تاکید داشت، گفت: در مدت شش ماه حضور وی تاکنون سه نفر از بانوان توانمند استان به سمت مدیر کل بیمه سلامت، معاون فرماندار ازنا و بخشدار مرکزی بروجرد منصوب شده‌اند که نشان از عزم جدی در انتصاب بانوان دارد.

مدیرکل سیاسی استانداری ابراز امیدواری کرد با همت مسئولین ارشد تا پایان برنامه ششم توسعه شاهد تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان و جوانان در پست‌های مدیریتی باشیم.

در پایان با حکم استاندار لرستان خانم فاطمه گودرزی از نیروهای وزارت کشور بعنوان بخشدار مرکزی بروجرد معارفه و از خدمات محمد علی گودرزی بخشدار سابق تقدیر به عمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =