پادکست | نوروزی: سیب کشاورزان کنار جاده مانده و صادر نمی‌شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: چرا باید سیب کشاورزان کنار جاده بماند و صادر نشود؟ چند سردخانه در کنار فرودگاه‌ها برای صادرات محصولات کشاورزی تاسیس شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر جهادکشاورزی، به عنوان موافق استیضاح اظهار داشت: خاک بر سر من که باید مسوولان مملکت به سرمایه‌داری، ۷۰۰ هکتار زمین را متری ۱۳ هزار تومان واگذار کنند. چرا این‌طور مملکت را به باد می‌دهید و زمین‌های کشاورزی را از بین می‌برید؟

وی، عدم توانایی تنظیم بازار محصولات داخلی کشاورزی، واردات بی‌رویه، متضرر شدن کشاورزان، عدم توان بازاریابی صادرات و تخلفات مالی در شرکت‌های زیرمجموعه جهاد کشاورزی براساس گزارش دیوان محاسبات را از جمله ایرادات وارده به این وزارتخانه عنوان کرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس عنوان کرد: ما در رباط کریم یک تعاونی ولیعصر داریم که در زمان طاغوت تعاونی روستایی بوده که حالا می‌خواهند آن را احیا کنند که برای همین کار ۴۰۰ میلیون تومان معاون وزیر، ۲۰۰ میلیون تومان مدیرکل و ۴۰ میلیون تومان رییس اداره پول گرفته‌اند. چقدر دولت باید برای این لابی‌گری‌ها خسارت بدهد؟

نوروزی افزود: پرونده‌هایی در رابطه با تاسیس پمپ‌بنزین و پمپ گازهای بین‌شهری وجود دارد که منشی مربوطه می‌گوید که اگر مجوز می‌خواهید، باید ۶۰۰ میلیون تومان پول بدهید و اینها مصداق رشوه و ارتشاع است.

وی خاطرنشان کرد: خاک بر سر مملکت ما که باید کود از خارج از کشور وارد کنیم. آیا این صنایع های‌تک است؟ چرا باید سیب کشاورزان کنار جاده بماند و صادر نشود؟ چند سردخانه در کنار فرودگاه‌ها برای صادرات محصولات کشاورزی تاسیس شده است؟

 

 

 

 

 

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =