محسن هاشمی: نجفی دچار بیماری است/ «چون نمی‌خواهم مریض شوم، شهردار نمی‌شوم!»

رییس شورای شهر تهران درباره استعفای شهردار تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به استعفای شهردار تهران گفت: محسن هاشمی در بین خبرنگاران: همه شهروندان درگیر فعالیت‌های پایانی روزهای آخر سال هستند. پرسنل زحمت‌کش شهرداری هم دراین روزها مشغول خدمت رسانی هستند.

او گفت: عصر روز گذشته استعفا دریافت و امروز موضوع بررسی قرار گرفت. شهردار، علت استعفا را مشکل جدید پزشکی مطرح کردند و این مشکلات را نمیتوان علنی کرد. اگر کسی بخواهد این موضوع را علنی کند دکتر و یا شخص خود شهردار است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه، شورا باید درجلسه رسمی خود راجع به این موارد تصمیم بگیرد؛ گفت: براساس قانون شهردار تا اولین جلسه رسمی باید اداره شهر را انجام دهند تا هیچ مشکلی برای شهروندان پیش نیاید و در اولین جلسه علنی در سال آینده این موضوع را بررسی می‌کنیم.

به گفته هاشمی؛ اگر توضیحات قانع کننده بود رای به قبول استعفا داده شد، سرپرست مشخص می‌شود.

او تاکید کرد: جای نگرانی بری شهروندان نباید باشد چراکه پرسنل به فعالیت ادامه می‌دهند. شورا هم درکنار مردم و شهرداری خواهد بود.

در ادامه این نشست، محسن هاشمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره احتمال شهردار شدن او گفت: بیماری‌ای که آقای نجفی گرفته از استرس است من چون جوانم نمیخواهم مریض شوم برای همین شهردار نمی‌شوم!

محسن هاشمی تاکید کرد: به آقای جهانگیری درباره استعفای آقای نجفی زنگ زدم تا مطمئن شوم.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =