اعتراض به قطع پخش تیزرهای یک فیلم در حال اکران از تلویزیون

ایلنا نوشت: مانی باغبانی، کارگردان فیلم سینمایی «خرگیوش» می‌گوید: مدیران صداوسیما دستور دادند که به هیچ عنوان تیزرهای فیلم «خرگیوش» پخش نشود.

مانی باغبانی با اعلام این مطلب افزود: واحد بازرگانی و مدیریت این بخش نه تنها تیزرهای فیلم را بارها تماشا کردند بلکه حتی نسخه کامل فیلم را بصورت کامل مشاهده کردند و در ابتدا نیز 32 نوبت پخش تیزر به فیلم خرگیوش اختصاص پیدا کرد و حتی دو روز نیز تیزرها پخش شد اما ناگهان پخش تیرزها متوقف و به ما اعلام شد که باید تیزرها اصلاح شود.

وی ادامه داد: تیزرهای مختلفی را باتوجه به اصلاحیه‌های که صداوسیما اعلام کرده بود، آماده کردیم و حتی امروز صبح (سه‌شنبه 7 فروردین) کد پخش صادر شد اما ناگهان به ما اعلام شد که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم پخش نمی‌شود. و مدیر بازرگانی صداوسیما دستور توقف پخش کامل تیزرها را داده است.

باغبانی با اشاره به اینکه سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی است، افزود: فیلم ایرانی و محصولات فرهنگی نیز به نوعی کالای ایرانی است و صداوسیما بایداز همه فیلم‌های ایرانی حمایت کند نه اینکه با دسته‌بندی فقط چند فیلم را در اولویت قرار دهد.

کارگردان فیلم خرگیوش افزود: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و حتی از فارابی وام نگرفته‌ایم. لازم است که صداوسیما با پخش تیزرها از این فیلم حمایت کند.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    0 0
    صدا وسیما زور میزنه فیلم های لاتاری و به وقت شام فروش کنند و بقیه فیلم فروش نداشته باشند