۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
ایران ۲ -الجزایر یک/ اولین برد ۹۷

تیم‌ملی بعد از شکست مقابل تونس، موفق شد الجزایر را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایران در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر رفت که از همان ابتدای سابقه توانست قدرت خود را به تیم حریف دیکته کند. تیم ملی تهاجمی شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه 11 به گل رسید. با سانتر جهانبخش، سردار در محوطه جریمه الجزایر پرش بلندی کرد و موفق شد با یک ضربه سر فوق العاده دروازه حریف را باز کند.

در ادامه الجزایر می توانست به تیم ملی گل بزند ولی درخشش علیرضا بیرانوند مانع این اتفاق شد. گلر قرمزها در این مسابقه هم عملکرد خوبی داشت. تیم ملی باز هم هجومی کار کرد و این بار روی درخشش حاج صفی و ضربه تمام کننده طارمی توانست گل دوم را به حریف خود بزند. در این صحنه احسان با تلاش و پافشاری توانست از چند بازیکن حریف رد شود و در ادامه به طارمی پاس دهد تا او هم گلر الجزایر را دریبل کند و گل دوم را بزند. مهدی پیش از پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما تیم ملی شروع خوبی نداشت و این الجزایر بود که با تغییر تاکتیکی و نفوذهای پی در پی از کناره ها قصد داشت دروازه تیم ملی را باز کند. سرانجام در دقیقه 56 بود که روی یک ارسال و اشتباه بیرانوند الجزایر یکی از گل های خورده را جواب داد و نزدیک بود دقایقی بعد گل تساوی را هم بزند. کی روش سریعا دست به تغییر زد. سردار آزمون را بیرون کشید و ابراهیمی را به زمین فرستاد تا انصاری فرد به نوک برود. تیم ملی تلاش کرد تا نتیجه را حفظ کند و این وسط یکی دو بار با حرکات خوب جهانبخش و دیگر بازیکنان روی دروازه حریف خطر خلق کرد.

در نهایت ایران موفق شد با همان نتیجه دو بر یک الجزایر را شکست دهد تا اولین برد خود را در سال 97 به دست بیاورد. کی روش در نیمه دوم این مسابقه چهره ای نگران داشت. ایران امشب نیمه اول عالی بازی کرد ولی در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    3 1
    اگر بازي در كشور عربي بود يا باخته بوديم يا مساري كرديم داوري بي تظير بود و واقعا خيلي كمك كننده است مخصوصا در اسيا كه مثل اروپا كشورها با هم حد و مرز و منافعشون زياد رعايت نميشه
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    5 0
    خوب نبودیم.انصاریفرد در حد تیم ملی نیست
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    4 1
    بزرگترين مشكل تيم ايران در پاسكاري هست از جمله پاسهاي اشتباه زياد، پاس به بازيكن خودي در موقعيتي كه توسط سه چهار نفر احاطه شده، تك روي بي مورد و تاخير در ارسال پاس، پاس ندادن در جايي كه فقط پاس بصورت تك ضرب مي تونه گره گشا باشه، فرار نكردن و عدم دوندگي بازيكنان بدون توپ براي خلق موقعيت .....و الا از نظر مهره تاثير گذار بازيكن كم نداريم
  • بی نام DE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    3 2
    سید جلال و پورعلی گنجی حتما باس فیکس باشن. شجاعی هم دعوت نشه بهتره. با اینکه از طارمی خوشم نمیاد ولی کنار آزمون عالین. بازی خوبی بود در مجموع
    • بی نام NL ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      1 0
      داداش , تیم ملی ایران را با تیم خوب پیروزی 04 تهران اشتباه گرفته ای . سرمربی این تیم هم برانکو چهارکوویچ نیست بلکه کئروش بزرگه .
  • عشقی A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    2 4
    به کوری چشم دشمنان بیرانوندیک تیم ملیه توجام جهانی
    • بی نام NL ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      0 0
      کئروش دارد وقت خودش را تلف می کند . با داشتن این دروازه بان هر سه بازی خودمان در جام جهانی را خواهیم باخت . لنگی های عزیز باخت مقابل تونس را به گردن امید ابراهیمی و مخصوصاً چشمی انداختند . خدا را شکر که امروز چشمی بازی نکرد و امید ابراهیمی هم در آخر بازی به میدان آمد تا همه بدانند که مشکل خط دفاعی چشمی و ابراهیمی نیست . من نمی دانم که با داشتن گلرهای بسیار خوب در لیگ چه اصراری است که از محمدرضا صفر بیرانوند استفاده کنیم ؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    4 1
    اگر تعویض های افتضاح مربی الجزایر نبود تیم ما نمیتونست بازی رو ببره.
  • بی نام DE ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    4 0
    دفاع ایران پنیر سوییسی. چپ و راست هم که هیچ. با این شرایط تو جام جهانی زنگ تفریح میشیم. امیدوارم تغییراتی داشته باشن
  • ازاد A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    4 1
    کارلوس بزرگ ایران قدرتمند را میسازد که جهان به ایران افتخارکند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    5 3
    چرا در فوتبال ما همه از دروازه بان ایراد میگیرند فرض کنیم بیرانوند بیرون نمیامد. کدامیک از مدافعان ما مقابل مهاجم حریف عکس العمل نشان دادند؟ جواب : هیچکدام. پس توپ دوباره گل میشد. چرا فکر میکنید بیرانوند اگر در دروازه میماند میتوانست توپ را بگیرد؟ لابد فکر کردید دروازه بان باید مرد عنکبوتی باشد. در مورد بازی قبلی هم همینطور همه روزبه چشمی را سیبل کرده اند در حالیکه روزبه کمترین شانس را در برابر آن توپ داشت قبل از روزبه دو نفر دیگر در جای خود حاضر نبودند و کار به جایی رسید که چشمی در آن شرایط قرار گرفت و اتفاقا تنها کسی که در آن صحنه کارش را درست انجام داد چشمی بود. از مردم عادی انتظاری نیست ولی از ورزشی نویسان میخواهم در تحلیل یک صحنه چند بار فیلم بازی را ببینند
    • بی نام NL ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      1 0
      کئروش دارد وقت خودش را تلف می کند . با داشتن این دروازه بان هر سه بازی خودمان در جام جهانی را خواهیم باخت . لنگی های عزیز باخت مقابل تونس را به گردن امید ابراهیمی و مخصوصاً چشمی انداختند . خدا را شکر که امروز چشمی بازی نکرد و امید ابراهیمی هم در آخر بازی به میدان آمد تا همه بدانند که مشکل خط دفاعی چشمی و ابراهیمی نیست . من نمی دانم که با داشتن گلرهای بسیار خوب در لیگ چه اصراری است که از محمدرضا صفر بیرانوند استفاده کنیم ؟
  • صادق خاکپور DE ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    0 1
    دربردوباخت همه تاثیرگذارن،ولی خوب بود
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    2 0
    بیرانوند دروازبان مطمئنی نیست.... حتی در حدواندازه یک دروازبان متوسط هم نیست...
  • بی نام NL ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    2 0
    تیم تونس قوی تر از الجزایر بود .
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    1 0
    در سنگر دروازه بانی و دفاع باید فکری کرد بیناروند خروج از دروازه بلد نیست و هر کرنری میتونه فاجعه ببار بیاورد