مشکلات کی‌روش با مربیان و باشگاه‌های لیگ‌برتری دوباره شروع شده و این اصلا نمی‌تواند اتفاق خوبی برای تیم‌ملی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیرینی حاصل از امیدواری دوباره طرفداران تیم‌ملی به عملکرد شاگردان کی‌روش بعد از برد مقابل الجزایر خیلی زود از بین رفت. وقتی سرمربی تیم‌ملی دوباره با باشگاه‌ها و مربیان لیگ‌برتری وارد چالش شد و از عملکرد برخی ملی‌پوشانش انتقاد کرد. کی‌روش اعتقاد دارد بازیکنان لیگ آمادگی لازم را ندارند و باید بیشتر در اختیار تیم‌ملی باشند. این در حالی است که استقلال و پرسپولیس در این مقطع جساس از فصل که برای موفقیت در آسیا می‌جنگند به راحتی نمی‌توانند بازیکنان خود را خارج از برنامه به اردوی تیم‌ملی بفرستند. همین اختلافات باعث شده که جدال لفظی بین مربیان و کارلوس از سر گرفته شود. به خصوص برانکو که در مصاحبه پیش از بازی تیمش مقابل سایپا از سرمربی تیم‌ملی انتقاد کرده بود. در این بین شاید درخواست وینفرد شفر کمی منطقی‌تر و قابل تامل‌تر باشد. سرمربی استقلال از این گفته که امکان حل شدن این مشکلات با برگزاری یک جلسه بین مربیان و کی‌روش وجود دارد. 

 آیا هنوز وقت آن نرسیده که فدراسیون با برگزاری یک جلسه مشترک بین طرفین این چالش بزرگ قدمی رو به جلو بردارد؟

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    18 8
    تیم های باشکاهی نهایتا از گروهشون میان بالا بعدش راحت حذف میشن اونم هر سال، بهتره تمام انرژیمون بزاریم رو معتبرترین جام جهانی و به تیم ملی اهمیت بدیم.
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    7 13
    دلال کثیف کیروشه
  • محمد A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    16 11
    برانکو اصلا در سطح کیروش نیست
  • عباسعلی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    6 10
    سلام بهترین راه حل این است که کی روش آن برنامه ی 40 روزه ای که قصد دارد روی بازیکنان پیاده کند را در اختیار سرمربیان باشگاه هایی که بازیکنان ملی بیشتری دارند بگذارد تا سرمربی تیم های باشگاهی برنامه های کی روش رو با نظارت مستقیم خودش اجرا کنند. اگر راست میگوید و اگر در دادن علمش به دیگران بخیل نیست
  • بی نام GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    15 10
    کلا برانکو چشمش به نیمکت تیم‌ ملی‌ هستش به خاطر همین هم دنبال سنگ اندازی و عدم موفقیت تیم‌ ملی‌ هستش. واقعا بازی تیم‌‌های ایرانی‌ در آسیا رو ببینید بعد متوجه میشید که سطح فوتبال پرسپولیس فقط در ایران بالاتر از دیگر تیمها هستش و این هم به خاطر بازیکنان ملی‌ پوشی که خریده وگرنه تیم‌ ملی‌ با برانکو یعنی‌ برگشت به ۱۵ سال قبل هستش. اگه به لیگ آسیا باشه بناچیچ که از همه موفقتر بوده و با سپاهان تا آخرین مرحله هم رفته. الا جایگاه اون کجاست؟ رفتن کیروش یعنی‌ رفتن به اون زمان، و این رو خواهید دید. با این بلازویچ و برانکو ابرو و حیثیت در مقابل تیمهای عربی‌ نداشتیم.
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    12 12
    کی روش ده ماه مصاحبه تند میکنه علیه برانکو و پرسپولیس چیزی نمیگید یک کلام برانکو حرف حق میزنه میگید جنگ کی روش برانکو ؟این دوتا مثل همن؟اون شومن دلال موزامبیکی با جنتلمن پرسپولیس قابل قیاسه؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    11 10
    برانکو حرف غیر منطقی نزده این جناب کیروش هست که میگه مغازها هم‌تعطیل کنید چون من میخوام تیم ملی اماده کنم اخه وجدانن کدوم تیم چهل روز اردو میزنه ؟ اقای کیروش به جای اینکه چهل روز اردو بزنی بیا با چهار تا تیم درجه یک بازی کن، تازه هزینه اش هم از ۴۰ روز اردو زدن کمتره
  • یاسر IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    6 3
    ببینید خوب نبودن لیگ مال امروز نیست مال هفت سال پیش که کیروش اومد هم هست. البته امروز لیگ بمراتب ضعیفتر شده چرا بدلیل نامنظم بودنش و وقفه هایی که طی هفت سال گذشته داشته. حرف من اینه آیا اگه از همون موقع بفکر پویا تر کردن لیگ میبودیم و از تجربه ی کیروش در این زمینه استفاده میکردیم امروز مجبور بودیم بین پرسپولیس استقلال و تیم ملی یکیو انتخاب کنیم؟ هنوز هم دیر نیست. باید اولویت رو مثل همه جای دنیا به باشگاه بدیم منتهی از تجربه ی کیروش استفاده کنیم حتی اگه صد روز به قراردادش مونده باشه. بالاخره یه جایی باید از مسکن بریم سراغ درمان. یادتون نره همیشه گفتید تیم ملی اولویته قبول ولی چرا امروز به جایی رسیدیم که بحث اولویت مطرح نیست بلکه بحث انتخاب بین حذف شدن ازآسیا و حذف بد شدن توی جام جهانیه.
  • صادق خاکپور DE ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    4 4
    برانکو که ذینفع نبس که دلش به حال تیم ملی بسوزه،تازه اگه تیم ملی نتیجه نگیره به نفعشه ،چون گزینه ای میشه واسه مربی تیم ملیچه شود؟