شبکه سی ان ان در تازه ترین نظرسنجی، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات 2020 را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سی ان ان، این نظرسنجی که از سوی گروه SSRS صورت گرفته، 54% از آمریکایی ها بر این اعتقادند که ترامپ در سال 2020 بازنده انتخابات خواهد بود. 

سی ان ان می افزاید: این در حالی است که اکثر جمهوریخواهان بر این اعتقادند که ترامپ برنده انتخابات است و این در حالیست که دمکراتها (87%) بر این اعتقادند که ترامپ بازنده کارزار خواهد بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    12 1
    اینم گفتید که بالاترین میزان محبوبیت از اول دوره ریاست جمهوریش داره همچنین خدمتتون بگم تو همین نظرسنجی سی ان ان دو سوم امریکایی از سیاست ترامپ درقبال ایران و کره شمالی حمایت میکنن اینایی که میگم همش از خود شبکه سی ان ان هست که اصلا دل خوشی از ترامپ نداره شماهم بهتره سواستفاده نکنید خبر لطف کن منتشر کن
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    5 1
    چقدر اخبارتون جعلی و یکطرفه است میزان محبوبیت ترامپ به 42 درصد رسیده و 7 واحد افزایش داشته و بالاترین میزان محبوبیت از ابتدای انتخابش بوده و شما نوشتید بازنده انتخابات. درحالیکه تقریبا همه جمهوری خواهان از عملکردش راضی هستند و طبیعی که دموکراتها مخالف. بین مستقلین هم محبوبیت خوبی پیدا کرده
  • حسین A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    1 7
    چقدر خوش خیالند فکر میکنند2020 انتخابات خواهند داشت ترامپ داره خواب پادشاه شدن را می بینه . شده پای امریکا را به جنگ سوم باز میکنه تا از ریاست کنار نره البته حساب حضرت عزرائیل جداست .