محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «لاتاری» بر این باور است که مخاطب سینما همچنان به دنبال قهرمان است و برای نمایش این علاقه‌مندی حتی عکس قهرمان فیلم را استوری می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «لاتاری» از فیلم‌های اکران نوروز 1397 است و تاکنون در جریان اکران با استقبال نسبی مخاطبان روبه‌رو شده است.

کارگردان این فیلم سینمایی در گفت‌وگویی که با «مهر» داشته درباره به تصویر کشیدن قامت یک قهرمان در قالب شخصیت موسی در فیلم چنین توضیح داد: «مخاطبان سینما این روزها همچنان قهرمان ها را دوست دارند، با او همراه می شوند، برایش کف می زنند و عکس قهرمان را استوری می کنند. مخاطبانی که تصمیم می گیرند به سینما بروند و سینما رفتن سرگرمی آنها است و هنوز سینمای قهرمانی دوست دارند و چندان به این سینمای رئالیزم بی حدی که در سینمای اجتماعی وارد شده است، روی خوش نشان نداده اند و اگر فیلم مناسب نبینند، می روند و فیلم کمدی می بینند.»

او ادامه داد: «
از اولین فیلمی که جلوی دوربین بردم یعنی «ایستاده در غبار» تا امروز این نگاه را به سینما داشتم تا هر فیلمی که خواسته ام بسازم در شان سالن سینما باشد و در تجربه با هم دیدن جذاب تر باشد. حال یک سری از فیلم ها مانند «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» به دلیل فضایی که داشت می توانست مخاطب کمتری داشته باشد اما فیلم «لاتاری» با مضمون و فضایی که دارد، بی شک منتظر واکنش های بیشتری از مخاطب خود هستم. این فیلم حتی در جشنواره ملی فیلم فجر که مثلا مخاطب خاص تری دارد، تماشاگر بیشتری داشت.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =