برنامه پردیس تئاتر شهرزاد در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چشم‌اندازی از پل»، «متامورفیسم»، «گروفالو»، «بنگاه تئاترال»، «خواستگاری»، «شیرهای خان‌باباسلطنه»، «نوروزخوانی»، «پسرهای پشت نقاب»، «آن سوی آینه» و «دپوتات» نمایش‌هایی هستند که در فروردین و اردیبهشت 97 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهند رفت.

«چشم‌اندازی از پل» نوشته آرتور میلر به کارگردانی پوریا سمندری از 15 فروردین هر شب ساعت 19 در سالن شماره 3 روی صحنه می‌رود. «متامورفیسم» به کارگردانی نوید ترابی اثر دیگری از یک گروه جوان است که از 26 فروردین ساعت 21:15 در همان سالن اجرا خواهد شد.

نمایش کودک و نوجوان «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف‌زاده نیز هر روز ساعت 17:30 اجرا خواهد شد و سانس‌های صبح آن به مدارس و مهدکودک‌ها اختصاص خواهد داشت.

«بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان از 19 فروردین، هر شب  ساعت 19:15 روی صحنه می‌رود. نمایش «خواستگاری» نوشته آنتوان چخوف با دراماتوژی و کارگردانی عظیم موسوی که در ایام نوروز با استقبال مخاطبان مواجه شد نیز تا پایان فروردین هر روز ساعت 17:45 به اجراهای خود ادامه خواهد داد. همچنین نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» به کارگردانی افشین هاشمی از 15 فروردین هر شب ساعت 21:30 اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

نمایش «نوروزخوانی» با بازی و کارگردانی جواد انصافی که از 26 اسفند سال گذشته روی صحنه رفته است تا پایان فروردین در سالن شماره 3 این مجموعه، هر شب ساعت 20:15 اجرا خواهد شد.

در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «پسرهای پشت نقاب» عنوان اثر تازه‌ای است به کارگردانی مرضیه مهاجر که از 16 فروردین ساعت 18 اجرا خواهد شد. هم چنین نمایش «آن‌سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی که پیش از این در زمستان 96 در سالن شماره 2 اجرا شد، بار دیگر از 19 فروردین هر شب ساعت 19:30 روی صحنه خواهد رفت. در کنار نمایش علی سرابی، نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری که در ایام نوروز هر شب ساعت 21:30 روی صحنه رفت، در همان سانس به اجرای خود ادامه خواهد داد.

پردیس تئاتر شهرزاد هر هفته در روزهای جمعه و شنبه، میزبان گروه‌های نمایشی به صورت تک اجرا خواهدبود، نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به کارگردانی و بازی بهاره رهنما در روزهای شنبه ساعت 21:30 در سالن شماره 3 و استندآپ کمدی «گزیده» به کارگردانی امیر کربلایی‌زاده و نمایش «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به کارگردانی سهراب حسینی  روزهای جمعه ساعت 17 در سالن‌های شماره 1 و 2  اجرا خواهد شد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =