در روز جمعه ۱۷ فروردین، ماجرای بست‌نشینی احمدی‌نژاد از پربازدیدترین اخبار بود و در کنار خبرهایی درباره قیمت ارز و قتل به خاطر بوق زدن جمع پربازدیدهای سایت را تشکیل دادند.

در سرویس سیاست، روایت بست نشینی احمدی‌نژاد در امامزاده صالح (ع) پربازدید شد. در این سرویس تصویر سوراخ‌های گلوله روی ماشین نماینده مجلس هم بازدید زیادی داشت. بسیاری از کاربران سایت هم برای تماشای دستاورد تازه نیروهای مسلح در ساخت تیربار سنگین روی این خبر کلیک کردند. 

در سرویس اقتصاد، خبری با تیتر جزییات تازه از هواپیمای ترکیه‌ای که در آسمان شهرکرد سقوط کرد، پربیننده شد. افزایش قیمت ارز کجا می‌ایستد؟ جمع زیادی از کاربران سایت برای یافتن پاسخ این پرسش روی آن کلیک کردند. دیگر خبر پربازدید این سرویس هم با تیتر واردات کالا از ۴ کشور بدون انتقال ارز ممنوع شد، منتشر شد. 

در سرویس فرهنگ، نقش‌آفرینی جدید بهرام افشاری روی صحنه تئاتر پربازدید بود. توضیحات محسن تنابنده درباره همکاری با اوج هم بازدید زیادی داشت. درگذشت سوزان آنسپاک ستاره دهه ۷۰ هالیوود هم در میان پربازدیدها جا گرفت. 

در سرویس جامعه، قتل به خاطر بوق زدن، چنان عجیب بود که پربازدیدترین خبر شد. خبری با عنوان، چه بلایی سر «جواهر کدرشده ایران» آمد؟ هم در پربازدیدهای این سرویس دیده می‌شود. کاربران زیادی هم روی خبر انفجار یک خانه در خیابان کارگر جنوبی کلیک کردند. 

در سرویس بین‌الملل، روسیه، برخلاف ایران، ترکیه را متحد نمی‌بیند، پربازدید شد. اظهارات بن سلمان درباره اشتباه بزرگ آمریکا
هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. دیگر پربازدید این سرویس، خبری با عنوان واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات اخیر ولیعهد عربستان بود.

در سرویس ورزش، حضور در کوپا آمریکا حق ایران است! پربازدیدترین خبر ورزشی جمعه بود. گپی کوتاه با پیام صادقیان (آقای حاشیه) هم پربازدید بود. دسته گل جدید صدا و سیما در سانسور لوگوی باشگاه رم ایتالیا هم کاربران زیادی را به خود جلب کرد. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، زاویه دیده نشده از برگردون رونالدو! پربازدید شد.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =