در روز یکشنبه ۱۹ فروردین، خبر شاکی شدن نمایندگان مجلس از نوسانات ارز از اخبار مهم بود. پاسخ نجفی به دلایل استعفایش و عزادار شدن رضا یزدانی نیز پربیننده شدند.

در سرویس سیاست، گزارشی با عنوان ضرغامی می‌خواهد خاطرات صداوسیما را از زندگی‌اش حذف کند پربازدید شد. همچنین نوسانات ارز نمایندگان را شاکی کرد کلیک زیادی خورد. دیگر پربازدید این سرویس، خبر حمله مسلحانه به ساختمانی مذهبی در اهواز بود.

در سرویس اقتصاد، بالا رفتن نرخ سکه و دلار نظر مخاطبان را جلب کرد. گران شدن قیمت پراید هم در پی بالا رفتن قیمت ارز آمد. خبری با تیتر صبر کنید، گوجه‌سبز ارزان می‌شود هم توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس فرهنگ،کاربران زیادی خواستند بدانند رامبد جوان با «خندوانه» چه زمانی به تلویزیون بر می‌گردد؟ عذرخواهی حمید هیراد هم خبر ساز شد. عزادار شدن رضا یزدانی نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، کاهش قیمت بلیت‌های مسافرتی با تیتر تهران به استانبول ۲۰ هزار تومان بازدید زیادی داشت. پاسخ نجفی به خبرهایی درباره دلیل استعفایش نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. واگذاری پارک طالقانی هم نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

در سرویس بین‌الملل، کاربران بر روی خبر ابراز همدردی ایران با مردم و قربانیان حادثه کانادا کلیک کردند. تصاویری از حضور نیروهای امنیتی و امدادی در محل حادثه مونستر آلمان هم جزو پربیننده‌ها شد. دیگر پربازدید این سرویس، اظهار نظر ظریف درباره اجرایی شدن توافق هسته‌ای بود.

در سرویس ورزش، واکنش ای اف سی به قهرمانی های پرسپولیس از پربازدیدها بود. خبر توقیف اموال باشگاه نفت توسط بیرانوند هم کلیک زیادی خورد. کاربران زیادی نیز بر روی خبر احتمال بازگشت مهاجم جوان و پرحاشیه به استقلال کلیک کردند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان پشت‌پرده سانسور کلاه قرمزی لو رفت! توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =