برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی لرستان

نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان لرستان با حضور 180 نامزد دانش آموز در دو گروه پسران و دختران در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرپرست آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش لرستان در جمع دانش آموزان برگزیده شوراهای دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان، مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری و برنامه ریزی نظام تعلیم و تربیت را از اهداف سند تحول بنیادین خواند و گفت: منتخبین شورای دانش آموزی مدافع حقوق دانش آموزان و بازوان قوی اجرایی و تصمیم گیر در مدارس هستند.

سید احمدعلی موسوی نیا افزود: ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تقویت روحیه خودباوری، بهره گیری از نظرات دانش آموزان و زمینه سازی برای مشارکت فکری و عملی آنان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش از اهداف مهم مجلس شورای دانش آموزی است که امروز با برگزاری این انتخابات، 4 عضو لرستانی مجلس دانش آموزی انتخاب خواهند شد.

محمد حسین احمدی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان تعداد افراد راه یافته به مرحله استانی شورای دانش آموزی را 180 نامزد اعلام کرد و گفت: تعداد منتخبین پسر و دختر در این انتخابات 14 نفر خواهد بود که این عزیزان منتخبین شورای دانش آموزان استان لرستان در سال 97 خواهند بود.

محمود دریکوند رئیس سازمان دانش آموزی لرستان نیز به برگزاری شایسته نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی لرستان اشاره کرد و گفت: 2 برگزیده نخست پسران و 2 برگزیده نخست دختران شورای دانش آموزی لرستان نیز به عنوان 4 عضو لرستانی مجلس دانش آموزی کشور معرفی می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =