ایرنا نوشت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بازنگری در حق بدی آب و هوای حقوق کارمندان دولت، پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی انجام می شود.

جمشید انصاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز افزود: جداول پرداختی حق بدی آب و هوا مورد تجدید نظر قرار می گیرد و به ویژه با تغییرات اقلیمی که در سطح منطقه رخ داده این پرداختی ها پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی اعلام می شود.

وی گفت: بروز پدیده هایی مثل گرد و غبار نیز در استان های جنوب غرب کشور بر جداول پرداختی بدی حق آب و هوا تاثیر دارد.

انصاری در ادامه با اشاره به ماندگاری نیروی کار در خوزستان اظهارکرد: با مشورت استاندار و در نظر گرفتن ظرفیت های اقتصادی خوزستان راه حل و تصمیماتی برای جلوگیری از خروج و مهاجرت نیروی کار از این استان گرفته خواهد شد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برنامه استخدام دولت، متناسب با خروجی نیروی انسانی و متناسب با جمعیت و نیاز نیروی کار است.

وی افزود: معمولا در سال در حدود 30 تا 40 هزار نفر در مجموع دستگاه های دولتی و در 2 مرحله و فقط از طریق آزمون استخدام می شوند.

وی درباره وضعیت استخدام دانشجویان دانشکده نفت نیز گفت:زمانی دانشجویانی که در دانشکده نفت درس می خواندند متعهد خدمت می شدند و به تبع آن متناسب با تعهد خدمتشان، وزارت نفت آنها را جذب می کرد اما اکنون دانشگاه های مختلف رشته های مشابه این دانشکده را تدریس می کنند و خیلی از دانشجویان آنها تعهد خدمت ندارند.

انصاری ادامه داد: وزارت نفت با توجه به سیاست های خود از بین افراد متخصص دانشکده نفت و دانشگاه های دیگر، نیروی مورد نیاز در رشته های مربوطه را جذب می کند.

جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای شرکت در چند جلسه از جمله شورای راهبردی و شورای اداری خوزستان و نشست با مدیران استانی روز پنجشنبه در سفری یک روزه وارد اهواز شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =