رضا رشیدپور در برنامه امروز حالا خورشید گزارش ویدیویی خبرآنلاین را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته گزارش ویدئویی از یک زلزله‌زده در سرپل‌ذهاب در خبرآنلاین منتشر شد که حرفهای دو روز پیش خود در برنامه حالا خورشید را رد می‌کرد؛ او در حالا خورشید گفت که در چادر می‌خوابد، خانه ندارد، کانکس هم نگرفته است. 

اما گزارش خبرآنلاین نشان داد او هم خانه دارد، هم دو وام برای تعمیر خانه‌اش گرفته است. امروز اما رضا رشیدپور این خبر را تایید کرد. او گفت: خبر خبرگزاری ها صحیح است. از صمیم قلب از مخاطبان برنامه عذرخواهی میکنم.

رشیدپور در توضیح بیشتر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برخی رسانه ها نوشتند "رشیدپور دروغ گفت" و "روایت جعلی رشیدپور از سرپل ذهاب"! مردم باید بدانند فلسفه دعوت از ایشان این بود که ۵ روز بعد از زلزله برای شادی مردم سرپل ذهاب با امکانات اولیه ارایشگاه راه انداخته بود.

او گفت: در بین گفتگو، بانوی محترم از نیازهایشان صحبت کردند و از نبود کانکس حرف زدند که حالا خورشید به رسم همیشگی گفت میتواند این نیاز را تامین کند.

این مجری تلویزیون گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گروهی که مشغول پیگیری برای ارسال کانکس بودند متوجه شدند که حرفهای این بانوی محترم در انتن زنده "خیلی دقیق" نبوده است و بحمدالله اوضاعشان رو به سامان است/ بنابراین خبر خبرگزاری ها صحیح است.

او گفت: من نمیخواهم کسی را تخریب کنم . یک بانوی رنج کشیده شاید بنا به هیجان و یا استرس انتن و.. تلاش کرده نیاز همشهریانش را مطرح کند. من شخصیت هیچ کدام از هموطنانم را با جدل رسانه ای تاخت نمیزنم و به کسی اجازه نمیدهیم او را تخریب کند.

رشیدپور گفت: ما یک برنامه زنده تلویزیونی داریم که به کسی امر و نهی نمیکنیم چه بگوید یا چه نگوید. به رسم حرفه ای و به عنوان تهیه کننده برنامه از صمیم قلب از مخاطبان برنامه ام عذرخواهی میکنم و ارزو میکنم همه زلزله زده ها انقدر در ارامش باشند که کسی نیاز به کانکس نداشته باشد. من از کسانی که اشتباه را با اشتباه دیگری جبران میکنند گلایه دارم. کسانی که با یک دوربین وارد منزل این بانو شدند و با ان لحن با او صحبت کردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    خب خیلی مردم زلزله زده تو کرمانشاه که تو چادر و کانکس میخابند اقای رشید پور چرا به جای اون آدمها این فرد رو دعوت کردید برنامتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حمید A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
      0 0
      لطفا با دقت بخوانید ایشان برای تغییر روحیه مردم اولین نفری بوده که آرایشگاه راه انداخته
  • عرفان IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    2 1
    ماست مالی کردن موضوع بیش از اصل موضوع اعصاب مردم را خرد میکنه... مگه میشه یک برنامه پر بیننده و پخش زنده و چالشی بدون اطلاع قبلی و بدون داشتن اطلاعات کامل مهمان دعوت کند؟ مگه میشه از قبل با مهمان درباره حرفهایی که میزند هماهنگی نشده باشد؟ کاملا واضح بود که سناریو از قبل نوشته شده صدا و سیما بود که جلوی رشیدپور و اون خانم گذاشته شده بود... رشید پور هم واقعا اگه ادعای مردمی بودن و روشنفکر بودن داره خودش را از این سیاه بازی ها بکشه بیرون
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 0
    از پيشنهادات خارجي ماشين سازان به نابغه قلابي خردسال چه خبر؟ يعني هركسي بياد تو برنامه شما هر ادعاي مزخرفي رو داشته باشه آنتن زنده بهش ميدين؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 1
    یارو میلیاردی وام گرفته و قسطاشو نمیده و زندان هم نمیتونن ببرن چون وصله. این بنده خدا هم رفته تو چادر که قسط مسکن مهر نده. تو این مملکت باید زرنگ باشی چون خیلی وقته اخلاق از بین رفته.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 2
    کار اخلاقی نکردید. افشاگری به قیمت پایمال کردن آبروی یک انسان، لازم نبود. حرف رشیدپور درست است و گله از بی اخلاقی حرفه ای شما هم وارد.
  • بی نام AT ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 0
    اتفاقا خبرنگار کار خوبی کرده. باید خیلی صریح و بی تعارف هر جا و از هر کس دروغ میشنویم رو کنیم تا این فرهنگ از بین بره. این دروغگویان به اعتماد مردم لطمه می زنند و روحیۀ جامعه رو خسته تر می کنند.
  • بي نام ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    چرا بدون تحقييق هر كسي تو برنامتون مياريد پخش ميشه همه باور ميكنن بعد عذر خواهي ميكنيدفقط قصدتون انتقاد از دولت ه اقاي رشيد پور
  • بي نام ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 0
    حكايت پسر مخترع
  • مهدی A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    با سلام و خسته نباشید اقای مجری باید اطلاعات دقیق داشته باشد و نباید بی جهت نظر شخصی بدهد مدیران صدا و سیما در انتخاب مجری بایستی دقت کافی داشته باشند
  • بي نام ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    2 0
    يعني رو انتن زنده هر كي هرچي ميخواد ميتونه بگه راست و دروغ مهم نيس شما رو انتن زنده بايد از مردم عذر خاهي كنيد
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    0 0
    ولی مثل لینکه خدا خیلی زودتر دروغ و گناه های کم بضاعتها و بی بضاعتها و متوسط ها را راه می اندازد و زود رسوایشان می کند و میلیاردرها دیرتر ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1 0
    عجب چرا دروغ گفته حالا اون بنده خداها که کانکس ندارنم کسی حرفشونو باور نمیکنه