مرکز مشاوره ناحیه دو ساری با حضور معافی رئیس اداره مشاوره اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، معاون پرورشی ناحیه 2 و دیگر مهمانان افتتاح شد.

به گزارشخبرگزاری خبرانلاین  مازندران؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از دست اندرکاران زحمت کش این مجموعه گفت: مراکز مشاوره با هدف پیشگیری از ناهنجاری های فردی و خانوادگی، ارتقای سطح سلامت روان و کمک به بهبود زندگی اقشار مختلف جامعه ایجاد می شود.

«ام البنین محمدی» با اذعان به نقش و ظرفیت بالای آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: آموزش و پرورش با داشتن ظرفیت و پتانسیل بالقوه می‌تواند در حوزه کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی با دارا بودن نیروهای متخصص و کارآمد و استفاده از علم و دانش روز در قالب کارگاه‌های آموزشی و مهارت آموزی و توانمندسازی و مراکز مشاوره نقش بسزایی را در آگاهی بخشی آحاد مردم ایفا نماید.

محمدی عنوان کرد: از آنجا که در جامعه امروز هیچ کس بی نیاز از مشاوره نیست این مرکز می‌تواند با جذب نیروهای متعهد و متخصص و برنامه‌ریزی صحیح کمک شایانی در زمینه آگاهی بخشی و تربیت نسل آینده برای اداره کشور نماید.

وی با بیان اینکه علاوه بر دانش آموزان، اولیای آنان نیز باید در مسیر مشاوره همراه شوند، تصریح کرد: خانواده به عنوان اولین نظام آموزش تربیتی هر فرد باید به ابزار های خاص تربیتی و مشاوره ای تجهیز شود تا بتواند افرادی که مورد قبول جامعه هستند به کشور تحویل دهد.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =