پزشکیان: سخنان مشاور رییس‌جمهور درخصوص قومیت‌ها نادرست بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور گفت: صحبت های مشاور شما در مورد قومیت ها نادرست بود و بر علیه دولت تمام شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور و هیات دولت برگزار شد گفت: بحث توجه به قومیت ها طبق اصل ۱۵ قانون اساسی باید مورد توجه دولت باشد.

وی عنوان کرد: در چند روز گذشته صحبت یکی از مشاوران رییس جمهور در رسانه ها باعث ناراحتی قومیت ها و تبلیغات عکس بر علیه دولت شد.

پزشکیان افزود: بنده با وزیر آموزش و پرورش در مورد تدریس زبان های محلی در مدارس صحبت کرده ام و وزیر اعلام کرده است که موضوع باید در شورای فرهنگ عمومی مورد تصویب قرار گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از حضرتعالی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی تقاضا داریم با تصویب این طرح در شورا بهانه ها را از دست معاندان بگیرید.

وی خاطر نشان کرد: همه ما ایرانی هستیم ولی هرکدام از ما به یک دیار وابسته ایم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه افتخار می کنم که یک ترک هستم ادامه داد: اگر اصل ۱۵ قانون‌اساسی به درستی در جامعه اجرا شود تمامی بهانه ها از افراد سودجو و تجزیه طلب ها سلب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =