۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۰

شهرام شکیبا

اساساً بی‌جا و مکانی بد چیزی است این را مجردهایی که قرار است نیروی انتظامی از خانه‌ها بیرونشان کند، بهتر از همه می‌دانند. امروز من هم دچار همین ماجرا شده‌ام. دوستان گفتند در صفحه آخر امروز جا کم داریم. لذا مجبورم سوژه‌ها را نپخته و سرپایی از زیر دست رد کنم. 

ایالات متحده ایران
چند وقتی است که بحث استان شدن کرج داغ است. البته مدتی است که به طور کلی هر چیز که یک سرش به تبلیغات وصل شود، جزو مباحث داغ به حساب می‌آید. ظاهراً استان شدن به مذاق کرجی‌های عزیز شیرین آمده. با این حساب ممکن است در اسرع وقت تا روز انتخابات 1018 شهر کشورمان استان شود و بشویم «ایالات متحده ایران» ولی عوضش بعضی‌ها رأی بیاورند.

 کمیته حذف صفر

محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی از تشکیل کمیته حذف سه صفر واحد پول ملی در بانک مرکزی خبر داد.با توجه به توفیقات درخشان و روزافزون اقتصادی، احتمالاً در چهار سال آینده باید یک کمیته هم برای حذف الباقی صفرها و اصولاً اعداد از پول کشور ایجاد شود و دیگر عدد و رقم نداشته باشیم فقط یک چیزی به نام «پول» داشته باشیم که با یک گونی‌اش یک ساندویچ فلافل لبنانی بخوریم. البته بدون نوشابه. نوشابه خودش نصف گونی «پول» دیگر لازم خواهد داشت.

 یک مبحث کاملاً سینمایی

رئیس ستاد انتخابات کشور گفته احزاب می‌توانند از طریق دوربین ستاد انتخاباتی را ببینند.

چه خوب. فقط امکانات این دوربین‌ها چیست؟ آیا امکان زوم دارد، یا کلاً با لنز واید تصویر ارسال می‌کند؟ آیا امکان تراولینگ و دیدن اتاق‌های پشتی هم وجود دارد یا از این بابت معذوریم؟

 آنفلوآنزا

هر چیز کم داشته باشیم از جهان، درد و مرض کم نداریم خدا را شکر. می‌گویند آنفلوآنزای خوکی هم دارد به ما نزدیک می‌شود. چه بهتر. جنس‌مان جور می‌شود. فقط آنفلوآنزای شتر نجاست خوار نداریم، چون نیامده. وگرنه می‌گرفتیم می‌آوردیم. خوبش را هم می‌آوردیم.

 روز جهانی ماما

شهردار شدن هم کار سختی است. در هر دوره‌ای یک جور گرفتاری دارد. قدیم‌ترها -دوره ژان وال ژان اینا- شهردار مجبور بود گاری از روی پیرمرد بردارد. حالا مجبور است برای روز جهانی ماما هم پیام بفرستد. انصافاً گاری از روی فشلوان برداشتن به مراتب راحت‌تر از پیام دادن برای «روز جهانی ماما» است.به هر حال قالیباف کار سختی را انجام داده و در بخشی از پیامش نوشته: «مامایی ترکیب زیبایی است از علم،؛ هنر و عشق» برای اینکه به سهم خودم کمی از گرفتاری‌های شهردار بکاهم، چند پیام تازه برای روزهای جهانی دیگر پیشنهاد می‌کنم.

 

روز جهانی کودک: بچه‌دار شدن، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی درختکاری: درختکاری، ترکیب‌ زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی مطبوعات: مطبوعات، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی والنتاین: والنتاین، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی اسب: اسب، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی شهرداری: شهرداری، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی جلوگیری از ایدز: جلوگیری از ایدز، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

روز جهانی نمی‌دونم چی‌چی: نمی‌دونم چی‌چی، ترکیب زیبایی از علم، هنر و عشق است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 7725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام متن دیروز قشنگ تر بود!
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
    0 0
    آقاي شكيبا مراقب كيفيت باش، همچين بگي نگي نزول داشته. موفق باشي
  • سعید بیابانکی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام شهرام جان ..کارهایت را هرروز دنبال می کنم ...بعضی از سوژه ها را با ذکر منبع احتمالا اگر قابل پخش باشد برای برنامه ی جریان باز نویسی می کنم ...شهرداره از همه با نمک تر بود ...قلمت پویا طبعت گویا ریشت رویا ....!