۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱

این روزها تنها راه شهره شهر شدن، زلف بر باد دادن نیست یک کچل هم می‌تواند براحتی شهره شود!

«توضیح: این بار دشمنان با هدف قرار دادن دندان های ما وارد عمل شده اند از تئوری استاد روازاده گرفته که معتقد بود "حیوانات هم مسواک نمی زنند پس شما هم نزنید!" تا تخریب تبلیغاتی که برای دندان مفید هستند!»

نمی دانم چقدر به شعار عدو شود سبب خیر اعتقاد دارید اما بدون هیچ شکی، مهدوی کیا و باقری این روزها به لطف یک استاد نظریه پرداز(!) خیلی بیشتر از دوران اوج قهرمانی‌شان محبوب دل‌ها شدند.حتی تمامی شرکت‌های دوغ اعلام کرده‌اند: فروش‌شان چندین برابر شده و در اطلاعیه جداگانه‌ای هم، وزارت بهداشت تاکید کرده که در چند شب گذشته هیچ بچه‌ای بدون زدن مسواک و خمیردندان به بستر نرفته. درست مثل زمان‌هایی که روزنامه کیهان و رسانه ملی از یک چیز انتقاد می‌کنند و مردم تازه متوجه می‌شوند تا حالا چه گلی را از دست داده بودند و خبر نداشتند! البته برای خود استاد هم بد نشد چون بنده خدا کلی تئوری شاخ، از مقایسه «سم جن» با «کفش پاشنه بلند» گرفته تا ریشه‌یابی کلمه «شلوار جین» از «جن» به جامعه علمی ارائه کرده بود اما به اندازه یک دهم «تئوری دوغ اتو بخور» نتیجه نداشت.(به هر حال بعضی با ساختن تخت جمشید تاریخ ساز می شوند بعضی هم با خراب کردنش در تاریخ می مانند.) اگر کارکرد سایر تئوری های ایشان، همین اندازه باشد، می‌شود حدس زد که اومانیسم ، صهیونیستم و فراماسونری هم سپاسگزار خدمات ایشان باشند. همچنین نشاط عمومی جامعه و همبستگی میان سلبریتی ها هم، کلی افزایش یافت و... خلاصه هر کس از این دسته گل به آب انداخته شده، گلی چید و صفا کرد اما در این وسط تنها چیزی که سرش بی کلاه ماند و این بار به معنی واقعی کلمه گم و گور شد جنازه مومیایی شده و چند چیز دیگر از این دست بود! چون ما هم عمیقا به تئوری طرح و توطئه ای که اتفاقا متعلق به خود آقای استاد هست اعتقاد داریم و احساس می کنیم این دلقک بازی‌ها در راستای مطامع و اهدف خاص فتنه گران داخلی و جاسوسان خارجی بوده و بس! می‌گویید نه؟ از استاد دیگری با نام دکتر ازغدی پور بپرسید. انصافا هم باید گفت: این خیمه شب بازی تا حد زیادی هم موفق بوده، چون صحبت این روزها از خیلی چیزها مانند قیمت ارز و سکه و برخورد با بانوان ایرانی توسط گشت ارشاد و ... صرفا به سمت دوغ و لبنیات سوق پیدا کرده!

دوستان عزیز؛ توجه داشته باشید؛ این استاد تئوریسین یک فرد نیست یک جریان است! جریانی که به کمک شبکه پیچیده‌ای هدفش براندازی «دندان های آریایی» و در ادامه، سوزاندن آنها در کوره هایی است که طبق نظر استاد مربوطه، در زمان هیتلر ساخته شده بودند اما ببیخود و بی جهت بلا استفاده ماندند(!) تا اینکه برسد به حالا و در آنها آریایی ها را بسوزانند. یعنی یک هولوکاست تمام عیار ایرانی....

اما این شبکه چگونه عمل می کند؟
هنوز یادمان نرفته؛ چندی پیش «حسین روازاده» یکی دیگر از اعضای فعال و مغز متفکر این شبکه چنین گفت: «اگر مسواک زدن خوب است چرا حیوانات نمی‌زنند؟» و حال در راستای این طرح و توطئه فراماسونری، یک استاد آمده تا با زیر سوال بردن تبلیغات خمیردندان و لبنیات -که هر دو برای دندان مفید هستند- کاری که روازاده شروع کرده بود را به پایان برساند.

البته این استاد رکورد دیگری هم دارد و آن اینکه تنها پیشگویی در جهان است که هیچ یک از پیشگویی هایش محقق نشده (مانند پیش گویی سرکارآمدن هیلاری کلینتون) اما این مسئله دلیل نمی شود که از او بعنوان نوسترآداموس ایران نام برده نشود!

حرف آخر: همه می دانیم که اگر این روزها کسی بخواهد خودی نشان بدهد و صاحب تریبون و تلویزیون شود راه های درست و درمانش مسدود است! یعنی حرف حساب خریدار ندارد که هیچ، کلی هم دردسر دارد. خودتان بهتر از من می دانید که آخر و عاقبت زبان سبز چیست. با این اوصاف کاوه مدنی ها سوت می‌شوند و چنین اساتیدی سوت بلبلی می‌زنند و عرض اندام می کنند.

یکی از عوارض فروش مدرک همین چیزهاست که در جامعه نشانه‌هایش بتدریج عیان می‌شوند و اینگونه می‌چسبند بیخ ریش ما... البته این چیز جدید و عجیبی نیست که نان به نرخ روز خورها خوش خوشان‌شان باشد وهمواره ارج و قرب ببینند. وقتی سوراخ دعاهایی به این گل وگشادی هست چرا باید آنها را گم کرد و خود را با صحبت‌های محیرالعقول و حکومت پسند توی چشم و چال نکرد.ما هم در همین راستا به این صرافت افتادیم که فحشی به چند اسطوره بدهیم و تا مدتها حالش را ببریم ظاهرا این روزها تنها راه شهره شهر شدن زلف بر باد دادن نیست یک کچل هم می تواند براحتی شهره شود. به امید روزی که هنرمند قدر بیند و بر صدر نشیند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • s A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
    2 1
    حرف سوت بلبلی شد یاد یک بزرگواری افتادم ... حکمتی در راه است...
  • بی نام RO ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
    2 3
    بسیار منطفی و زیبا
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    2 1
    حرف حق تلخ است چون فراتر از حدسیات است ....... جناب آقای پور محبی که فقط حدس می زنید
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    2 1
    جالب بود ولی اولش با طنز شروع شد و آخرش جدی شد .
  • سهیلا IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    3 2
    احسنت بر شما وقلم خوبتان امیدوارم همیشه سبز و پرمغز باشد این قلم عالی و خوب