در روز دوشنبه 10 اردیبهشت، سخنان رهبر انقلاب در جمع کارگران مهمترین خبر بود. اظهارات عجیب علم الهدی و احتمال افزایش حقوق کارمندان تا 20 درصد بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبر انقلاب به مناسبت روز کارگر با عنوان آمریکا وارد درگیری‌نظامی با ما شود ضربه می‌خورد مهم ترین خبر بود. اظهارات عجیب علم الهدی در همایشی در مشهد پربازدید شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند تغییراتی در کابینه روحانی رقم می‌خورد؟ تهدید برجامی روحانی هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، ادامه ریزش شاخص بورس مورد توجه کاربران قرار گرفت. همچنین مخاطبان احتمال افزایش حقوق کارمندان تا ۲۰ درصد را خواندند. مذاکره ایرلاین ایرانی با آمریکایی‌ها برای خرید ۲۰ هواپیمای بوئینگ نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، وقتی کارگردان نامدار از بازیگر متهم به آزار جنسی حمایت می‌کند پربازدیدترین خبر بود. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر واکنش محسن تنابنده به صعود نساجی قائم‌شهر به لیگ برتر کلیک کردند. ۲ صحنه‌ای که سارا و نیکای پایتخت از ترس گریه کردند هم دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، دستور قضایی برای مسدودسازی تلگرام صادر شد خواندنی شد. محکومیت مرتضوی به ۷۰ ضربه شلاق تایید شد
نیز از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر تقدیر فرمانده ناجا از مامور زن گشت ارشاد در حادثه درگیری اخیر کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، تصاویری از آخرین خبرها از حمله به پایگاه نظامی مقاومت در سوریه پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبانی هم روی خبر تلافی تهران در صورت اثبات کشته شدن ایرانی‌ها در حمله به سوریه کلیک کردند. سورپرایز تازه کیم جونگ اون هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، انصراف خونه به خونه از فینال جام‌حذفی پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی خبر حمایت روحانی سرشناس از ورود بانوان به ورزشگاه با انتشار ۲ عکس کلیک کردند. پاسخ کوبنده باران کوثری به رائفی‌پور در دفاع از کیا و آقا کریم نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پشت‌پرده دوغ مهدوی‌کیا لو رفت! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =