پلیس نوشت: فرمانده انتظامی استان از دستگیری 6 نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 170 کیلو و 580 گرم حشیش و تریاک خبر داد.

سردار "عباسعلی محمدیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، محرز شد که یکی از عناصر قاچاقچی با همدستی 2 نفر دیگر، قصد دارند مقادير قابل توجهي مواد مخدر را از رابطان خود در تهران تحویل گرفته و برای توزیع و فروش به کرج منتقل کنند.
وی افزود: پس از رصد تحرکات اعضای باند، زمانی که متهمان با استفاده از 2 دستگاه خودرو سمند و پژو 405، قصد انتقال مواد از تهران به کرج را داشتند، با سرعت عمل ماموران غافلگیر شده و خودروهای آن ها در محدوده گرمدره توقيف شد.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو سمند، مقدار 28 کيلو و 400 گرم ترياک و 102 کيلوگرم حشيش کشف شد.
سردار محمدیان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در بازجویی های تکمیلی ماموران به محل دپو مواد مخدر در تهران اعتراف کردند که با هماهنگی پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، 39 کیلو و 150 گرم تریاک و یک کیلو و 30 گرم حشيش با لفافه کشف و در این رابطه 3 نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.
در این عملیات جمعا 170 کیلو و 580 گرم حشیش و تریاک کشف و در این رابطه 6 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =