در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت، تعلیق عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، روایت بازیگر زن از روابط ناسالم در سینما و یکسان شدن نرخ سود بانکی از پربازدیدترین اخبار بود.

در سرویس سیاست، واکنش تند دولت نسبت به یک دستور قضایی درباره تلگرام از پربازدیدها بود. کاربران زیادی هم خواستند بدانند آیا عضویت احمدی‎نژاد از مجمع تشخیص مصلحت تعلیق شد؟ اظهارنظری از رئیسی با عنوان خدا نگذرد از آن کسی که ‌شبهه مالیات آستان قدس ‌را در ذهن‌ها ایجاد کرد هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، یک خبر خوش بسیاری را به خود جذب کرد. همچنین مخاطبان، خبر یکسان شدن نرخ سود بانکی را خواندند. ارزان‌ترین منطقه تهران برای خرید مسکن  هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، روایت بازیگر زن از روابط ناسالم در سینما پربازدیدترین خبر بود. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی عکسی از لباس و گریم متفاوت بازیگر زن روی صحنه نمایش کلیک کردند. ماجرای جنجالی هم‌نشینی ستاره‌های سینما و فوتبال در یک قاب هم دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، رأی ۱۰۰۰میلیارد تومانی قوه‌قضاییه به نفع شرکت‌ پدیده خواندنی شد. خبری درباره ترافیک تعطیلات نیمه شعبان و مسدود شدن 11 جاده نیز از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر اظهارنظر معاون دادستان کل با این عنوان که همه قوا برای مسدودسازی تلگرام متحد هستند کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، صحبت‌های یک کارشناس مسائل بین‌الملل با این عنوان که سیگنال‌های ترامپ به تهران خطرناک است پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبانی هم روی خبر 10 قدرت برتر نظامی آسیا، عربستان در لیست نیست کلیک کردند. فیلمی از درگیری لفظی کارشناس سعودی و مجری بی‌بی‌سی هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، عادل فردوسی‌پور هم به رائفی‌پور واکنش نشان داد!، پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی خبر  شوک بزرگ به رقیب ایران در جام جهانی کلیک کردند. حرف‌های شوکه‌کننده بازیکن سابق استقلال به دوربین 90 دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، بالاخره انگشت فیلتر کار خودش را کرد! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =