فیلم | مجری سی‌ان‌ان، نتانیاهو را غافلگیر کرد

مجری شبکه معروف آمریکایی با طرح سوالاتی تعجب برانگیز از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ویژه درباره در اختیار داشتن تسلیحات هسته‌ای وی را غافلگیر کرد.

 

 

 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان ان، بنيامين نتانياهو ­نخست وزير رژيم صهيونيستي در مصاحبه با سي ان ان از پاسخ به پرسشي درباره زرادخانه و سلاح هاي هسته اي اين رژيم خودداري کرد و طفره رفت.

هنگامیکه مجری شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان سوالی را از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرسید و از او خواست تا با بله یا خیر پاسخ دهد،‌ او را غافلگیر و دستپاچه کرد. وی گفت: آیا شما سلاح‌ هسته‌ای در اختیار دارید؟ بلافاصله با طرح این سوال نشانه‌های پریشانی در چهره وی نمایان شد.

گوينده شبکه سي ان ان از نتانياهو پرسيد: اعلام توانايي ها بايد از سوي همه طرف ها باشد. آمريکا هم بايد توانايي خود را اعلام کند. مي دانيد که با مطرح کردن اين مسئله مي خواهم به کجا برسم. پاسخ اين پرسش را با بله يا خير بدهيد. آيا اسرائيل توانايي يا سلاح هسته اي در اختيار دارد؟

نتانياهو پاسخ داد: همواره گفته ايم ما نخستين طرفي نخواهيم بود که چنين تسليحاتي را مطرح کنيم و هنوز هم آن را مطرح نکرده ايم.
گوينده سي ان ان گفت:اين پاسخ پرسش من نبود. آيا چنين تسليحاتي را در اختيار داريد، بله يا خير؟

نتانياهو گفت: آنچه گفتم بهترين پاسخي بود که ممکن است شما دريافت کنيد.

نتیانیاهو سعی کرد از پاسخ به این سوال طفره برود اما مجری چندین بار سوال را تکرار و آن را به شکل دیگری مطرح کرد: همه جهان می‌گویند شما تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارید اما شما آن را انکار می‌کنید. مادامیکه خود تسلیحات اتمی دارید چرا جلوی ایران می‌ایستید؟

نتانیاهو پاسخ داد: نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم. شما می‌توانید هر طور که می‌خواهید ارزیابی کنید.
وی مدعی شد، اسرائیل تهدیدی علیه کسی نیست اما ایران تهدیدی برای منطقه است!

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =