شفر: فینال جام حذفی افتخار بزرگی برای ماست/ اگر همه چیز طبق توافق باشد، امروز تمدید می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازی در فینال جام حذفی افتخار بزرگی برای او و تیمش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی فوتبال ایران، گفت: خوشحالیم که به این شهر دوباره برگشتیم و امیدوارم مسابقه خوبی داشته باشیم. الان در فینال جام حذفی هستیم و این یک افتخاری بزرگ برای ماست.

او افزود: اگر شما مسابقات حذفی در تمام دنیا را ببینید همیشه تیم های خوب به فینال می رسند و این نیازمند یک تلاش بزرگ است. از این جهت من خیلی خوشحالم و به تیمم افتخار می کنم. باید از هوادارانمان هم تشکر کنم که تیم ما را همیشه حمایت کرده اند. من هیچوقت فراموش نمی کنم که هوادارانمان وقتی اولین داربی را باختیم چگونه از ما حمایت کردند. هوادارانمان با آن کارشان به بازیکنان و من و کادرفنی اعتماد به نفس بیشتر برای کار بیشتر دادند. من بعد از آن مسابقه کمی احساساتی شدم و کسی حرف بدی به ما نزد و همه از ما بابت بازی های بعدی حمایت کردند. هوادارانمان نشان دادند که پیشرفت و بهتر شدن استقلال را می خواهند و ما خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. از همه دوباره تشکر می کنم.

شفر ادامه داد: فکر ما و هواداران یکی است و ما به دنبال پایه گذاری استقلال در لول های بالا در آسیا هستیم. بازی به این راحتی نیست که برویم و برنده بیرون بیایییم. باید ۹۰ دقیقه بازی را تحت کنترل بگیریم و با تمرکز بالا بازی کنیم. کاری که مطمئنم امروز می کنیم. در هفته های گذشته من و پسرم با باشگاه مذاکراتی کردیم و می توانم بگویم که روزهای پایانی کمی استرس داشتیم. مدیرعامل باشگاه اینجا هستند و امیدوارم که یک پیغام برای ما داشته باشند. نه فقط برای مدت کوتاه بلکه می خواهیم استقلال برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا باشد و برای همین شما به تفکر حرفه ای نیاز دارید. این کاری است که ما برای هشت ماه انجام دادیم و باید آن را بیشتر انجام دهیم. همه باید با هم کار کنیم و این راهی برای موفقیت است.

سرمربی استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی گفت: خیلی بابت صحبت های مالک خونه به خونه خوشحال نشدم. این صحبت ها منصفانه نیست که درباره تیم داوری و ما و فدراسیون مطرح می شود. ما باید خیلی خوب بازی کنیم و باید 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

او درباره بحث تمدید قراردادش با استقلال گفت: به شما گفتم مدیرعامل استقلال اینجاست و صحبت‌ها مشخص است. می‌توانید قبل از سوار شدن به اتوبوس از سوی ما این سوال را دوباره بپرسید و از من متوجه شوید که همه چیز تمام شده است.

شفر درباره وضعیت ترکیب تیم خونه به خونه و اینکه استقلال با چه ترکیبی بازی خواهد کرد، عنوان کرد: فکر می کنم این سوال احترام کافی به حریف نباشد. ما باید بهترین تیم را به زمین بفرستیم و سخت کار کنیم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و بدون اشتباه کار کنیم. دقیقا همان شرایطی که مقابل العین و الهلال داشتیم. باید با تمام قدرت بازی کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلات تمدید قراردادش با استقلال گفت: فقط بحث پول نیست. خیلی از شایعات و صحبت هایی که مطرح می شود صحیح نیست. برای من مسائلی مثل احترام و همدلی هم مطرح است. برای این کار تجربه کافی دارم و می‌توانیم باهم به موفقیت برسیم. ما کادرفنی بسیار خوبی داریم و بهترین هواداران را در ایران داریم.

او درباره توافقش با استقلال و اینکه این خبر را افتخاری تایید کرده است، اظهار کرد: درباره لیست خرید و فروش نمی توانم الان صحبت کنم. امیدوارم تائید صحبت شما را تا نیم ساعت دیگر ببینم. اگر همه چیز طبق توافق باشد بله من امروز امضا می‌کنم.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =