در روز شنبه 15 اردیبهشت، واکنش روحانی به فیلترینگ تلگرام مهم ترین خبر بود. معرفی مقصر سانحه سانچی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، نقل قولی از ضرغامی با عنوان خودم را عین حاکمیت می‌دانم از پربازدیدها بود. کاربران زیادی هم روی مطلبی درباره واکنش روحانی به فیلتر تلگرام کلیک کردند. ایده جنجالی دلال رابطه ایران و آمریکا هم خبری بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، سکه از مرز ۲ میلیون تومان گذشت بسیاری را به خود جذب کرد. همچنین مخاطبان، مقصر سانحه سانچی معرفی شد
 را خواندند. قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری در نقاط مختلف تهران هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، فروش حیرت‌انگیز یک فیلم پربازدید شد. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر چرا «بنان» ۲۸ سال عینک دودی می‌زد؟ کلیک کردند. حضور بازیگر زن در صحنه کنسرت موسیقی هم دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، تماشاچی را از حضور در ورزشگاه محروم کردند عنوان پربازدیدترین خبر بود. تداوم بارش در ایران دیگر خبر پربازدید بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر «جریمه» ورود غیرمجاز به طرح ترافیک جدید چقدر است؟ کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، ماجراهای فرار سینمایی دخترحاکم دبی پربیننده‌ بود. مخاطبانی هم روی لابی جان کری برای حفظ برجام کلیک کردند. اردن به خاطر مراکش، ایران را کنار نمی‌گذارد هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، ایشان الیسا شفر هستند پربازدید شد. در ادامه کاربران روی خبر تصویری از اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌ها کلیک کردند. مهدی رحمتی دقیقا به چه کسی گفته سیاه باز؟ دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم ممنوع‌التصویر فیلترشده! پربازدید شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =