معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: بانک های استان تا پایان اردیبهشت ماه باید منابع مالی را به بخش رونق تولید پرداخت کنند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز: عباداله کامکار با اعلام این خبر در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک های استان افزود: در این نشست، در بخش تولید ارزیابی ها مربوط به پرداختی های بانک ها جهت تسهیلات سرمایه در گردش، خرید مواد اولیه، سرمایه ثابت و نوسازی در بخش صنعت معدن و تجارت و کشاورزی و گردشگری بود.
البرز کماکان رتبه اول پرداخت رونق تولید را در کشور دارد
وی ادامه داد: میزان پرداختی بانک ها اعلام شد و پروژه های در انباشت بانک ها اعلام و رسیدگی شد و در نهایت هنوز رتبه اول را در پرداخت رونق تولید در کشور داریم و اختلاف کوچکی با یکی از استانها داریم و باید تلاش بیشتری کنیم ومیزان پرداختی های خود را افزایش دهیم.
کامکار گفت: در صدد آن هستیم؛ پروژه هایی که در انباشت بانک های عامل استان است تا پایان اردیبهشت ماه طرح ها و پروژه ها بتوانند در بخش تولید استان پرداخت شود.
معاون استاندارالبرز اعلام کرد: در بخش رونق تولید آخرین پرداختی ها در استان در بخش تولید مبلغ ۷۸۲ میلیارد تومان تا این لحظه از فرایند رونق تولید برای ۳۷۵ پروژه انجام شده است.
وی افزود: در مجموع از سال ۹۶ تعداد ۹۴۰ پروژه با رقمی بالغ بر هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان به صورت مستقیم پرداخت شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =